Noul sistem de autentificare al Twitter este amânat. Inițiativele lui Musk au adus haos
Data publicării:
Autor: Andreea Ditcov
WhatsApp
Fotografie de la greenwish _, Pexels
Fotografie de la greenwish _, Pexels
Twitter a amânat lansarea noului sistem de autentificare a conturilor pe Twitter. 

Elon Musk a anunţat că lansarea noului sistem de autentificare a conturilor pe Twitter, care ar fi constat într-un abonament plătit, va fi amânată până la o dată ce nu a fost deocamdată stabilită, informează AFP și Agerpres.

"Noua lansare a Blue Verified a fost amânată până când va exista o încredere mare în stoparea tacticilor de uzurpare a identităţii", a scris pe Twitter noul CEO al acestei reţele de socializare în noaptea de luni spre marţi. "Vom folosi, probabil, o culoare diferită pentru companii faţă de cea pentru indivizi", a adăugat el.

Elon Musk a anunţat săptămâna trecută că acest nou sistem de autentificare urma să fie lansat pe 29 noiembrie. Abonamentul, destinat tuturor utilizatorilor de Twitter pentru suma de 8 dolari pe lună, făcea partea din marile proiecte ale miliardarului de origine sud-africană după ce acesta a cumpărat reţeaua de socializare la sfârşitul lunii octombrie.

Haos pe platforma de socializare Twitter


O primă activare a serviciului la începutul lunii noiembrie, implementată doar pe iPhone-uri, a provocat un adevărat haos pe reţea, după apariţia unui număr mare de conturi false, administrate de persoane care pretindeau că erau celebrităţi sau diverse companii cunoscute.

Noul sistem a fost atunci suspendat. În paralel, Twitter a promovat folosirea unei embleme gri, "Oficial", pentru desemnarea conturilor notorii.

Elon Musk a decis să o suprime însă chiar în ziua lansării sale, înainte ca directoarea departamentului "Produse în dezvoltare" din cadrul Twitter să intervină şi să explice faptul că acea emblemă va fi rezervată, într-o primă perioadă, guvernelor şi organizaţiilor.

Înainte ca Twitter să fie cumpărat de Elon Musk, platforma online propunea un serviciu gratuit de verificare a identităţii pentru organizaţii şi personalităţi şi, pe de altă parte, un abonament cu plată care includea opţiuni suplimentare.

Sistemul cu plată pe care doreşte să îl lanseze patronul Tesla şi SpaceX are obiectivul de a diversifica sursele de venituri ale companiei Twitter, a cărei sănătate financiară depinde în mare parte de încasările din publicitate. După finalizarea achiziţiei, mai multe companii, inclusiv grupurile Volkswagen, General Motors şi General Mills, au anunţat că îşi suspendă cheltuielile publicitare pe Twitter. 

Elon Musk a decis ca Trump să revină pe Twitter

Noul patron al Twitter, Elon Musk, a anunţat sâmbătă că va restabili contul fostului preşedinte american Donald Trump, interzis pe reţeaua de socializare după asaltul asupra Capitoliului din ianuarie 2021, informează duminică AFP.

"Poporul s-a exprimat. Trump va fi restabilit", a scris Elon Musk pe propriul cont de Twitter după rezultatul unui sondaj lansat în rândul abonaţilor săi, care au votat majoritar în favoarea revenirii politicianului republican pe platformă.

Donald Trump a declarat sâmbătă că nu are niciun interes să revină pe Twitter, chiar dacă o majoritate restrânsă a votat în favoarea restaurării contului fostului preşedinte al SUA. Trump a fost interzis de platforma de social media pentru incitare la violenţă. Puţin peste 15 milioane de utilizatori Twitter au votat în sondajul iniţiat de Elon Musk, 51,8% votând în favoarea restabilirii accesului lui Trump la serviciile platformei, conform Rador. Vezi articolul integral AICI

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel