Noul Doblo are un aspect mai agresiv, rezultatul unor modificări substanţiale la nivelul designului. Italienii au redesenat blocurile optice frontale şi posterioare, precum şi spoilerul faţă. O gamă nouă de jante din aliaj completează lista schimbărilor la exterior.
În habitaclu notăm apariţia pe lista de echipamente a sistemului multimedia Uconnect, cu ecran tactil de 5 inci. Standard, toate modelele Doblo sunt dotate cu sistem stop&start, închidere centralizată, geamuri electrice faţă şi un pachet întreg de sisteme de siguranţă: ESP, Hill Start Assist, sistem de monitorizare a presiunii în pneuri.
Fiat Doblo este disponibil şi în versiune alungită, cu 7 locuri; în configuraţie cu 5 locuri, portbagajul are un volum util de 790 de litri, care poate fi mărit prin rabatarea banchetei fracţionabile 60/40. Posibilităţile de configurare sunt multiple: clienţii au de ales între 3 nivele de echipare (Pop, Easy şi Lounge), două variante de inălţime a caroseriei şi două versiuni de ampatament (normal sau alungit).
Sub capotă găsim 7 motorizări, pe benzină, diesel sau bi-fuel (în funcţie de piaţă), cu puteri cuprinse între 90 şi 135 CP.
VEZI ȘI: Noul Opel Karl. Informaţii şi imagini oficiale cu înlocuitorul lui Agila
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Cine a furat România. Cea mai mare propagandă a fost scoasă la iveală
- BANCUL ZILEI: De ziua soacrei
- Funeriu: E o greșeală fundamentală să părăsești România sau Republica Moldova pentru a te muta mai la Vest
- Pască fără aluat. Rețeta lui Liviu Dragnea pentru Paște 2024 / video
- Condiment folosit de Paște plin de pesticide
- Ursul a dat iama în gospodăria lui Adrian Năstase. Prima reacție a fostului premier / foto în articol
- Nicușor Dan: De ce nu e apă caldă în București / video
- Avea mici afaceri de 20 de ani în România, dar a plecat în UK, cu toată familia. ”În HoReCa, erau cele mai mari și mai grele controale. Veneau la două săptămâni și nu plecau fără... ”
- Când se termină coșmarul de pe Prelungirea Ghencea. Nicușor Dan spune de ce lucrările durează foarte mult. ”Tot timpul așteptăm unii după alții”
- De ce criptomonedele sunt „un mare nu”. Mitroi (analist de investiții): E eminamente speculativ. Creșterea vine doar din achiziția altcuiva