Data publicării:
Noul Coca-Cola Zero Zahar. Zero Calorii - un gust mai bun, aceeasi senzatie inconfundabilă
Coca-Cola România continuă seria lansărilor surprinzătoare din acest an cu un nou gust răcoritor - Coca-Cola Zero Zahăr. Zero Calorii. Noua variantă le oferă o alternativă consumatorilor care vor să reducă aportul de zahăr, alegând varianta Coca-Cola care se potrivește cel mai bine gustului, stilului de viață și dietei lor.
În noua formulă, Coca-Cola Zero Zahăr. Zero Calorii nu vine doar cu un gust mai bun, ci și cu un nou nume, pentru a comunica mult mai clar că băutura nu conține zahăr și nu are calorii. Noua grafică va include pe ambalaj și numele, împreună cu beneficiile produsului, pentru a ajuta consumatorii să facă alegeri informate.
„Încurajăm în mod activ consumatorii să aleagă un produs fără zahăr și ne propunem să reducem constant cantitatea de zahăr pe care oamenii o consumă din băuturile noastre răcoritoare. Continuăm să inovăm pentru a putea răspunde preferințelor consumatorilor și trendurilor curente de consum. Astfel, le oferim cât mai multe alternative care să se potrivească stilului lor de viață – dovadă fiind noul mix Coca-Cola Zero Zahăr. Zero Calorii care, deși vine într-o formulă fără zahăr și fără calorii, oferă aceeași senzație inconfundabilă Coca-Cola", a declarat Iuliana Nedelcu, Senior Brand Manager Coca-Cola.
Ambalajul reflectă strategia One Brand - noua abordare care extinde valorile globale și imaginea iconică a băuturii originale Coca-Cola către toate variantele aflate sub aceeași marcă înregistrată, pentru a oferi consumatorilor o băutură care se potrivește cel mai bine stilului lor de viață.
„Surprizele nu se vor opri însă aici – creștem investițiile în marketing și promovare pentru noua Coca-Cola Zero Zahăr. Zero Calorii. Pregătim multe experiențe în jurul noii variante și suntem curioși să vedem reacțiile consumatorilor. Ei sunt cei care ne motivează întotdeauna să inovăm și să decidem parcursul produselor noastre", a continuat Iuliana Nedelcu, Senior Brand Manager Coca-Cola.
Lansarea Coca-Cola Zero Zahăr. Zero Calorii va fi susținută de o investiție semnificativă în acțiuni de marketing, proiecte speciale și activări construite în jurul experiențelor pe care le aduce noul produs și își propune să atragă consumatorii spre un stil de viață echlibrat, prin reducerea aportului caloric.
Despre Compania Coca-Cola
Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase şi necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 20 de miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Cappy, Simply, Georgia, Dasani, FUZE TEA și Del Valle.
La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numărul 1 de băuturi carbogazoase, cafea ready-to-drink şi sucuri de fructe şi nectaruri. Având cea mai mare reţea de distribuţie de băuturi răcoritoare din lume, consumatorii din peste 200 de ţări se bucură de băuturile companiei, consumul depăşind 1,9 miliarde de porţii pe zi.
[citeste si]
Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunităţi durabile, compania noastră este centrată pe iniţiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător şi conservarea resurselor, încurajarea unui stil de viaţă activ şi echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajaţii noştri şi promovarea dezvoltării economice a comunităţilor unde ne desfăşurăm activitatea. Împreună cu partenerii noştri de îmbuteliere, suntem în top 10 angajatori, având peste 700.000 de angajaţi care fac parte din Sistemul Coca-Cola.
În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.
Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.thecoca-colacompany.com, blogul www.coca-colablog.com sau să ne urmăriţi pe Twitter la adresa www.twitter.com/CocaColaCo şi LinkedIn, la adresa www.linkedin.com/company/the-coca-cola-company
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News