Noul brand al României: oaia, pe imaginea legendei Miorița
Data publicării:
Autor: Bogdan Bolojan
WhatsApp
Ministrul Turismului, Mircea Titus Dobre vrea să schimbe frunza, actualul logo al României cu unul nou, care să fie reprezentat de balada Mioriței.

Ministrul Turismului, Mircea Dobre, i-a anunțat săptămâna trecută pe oamenii de afaceri din domeniu că și-a propus să schimbe brandul turistic al României, urmând să înlocuiască celebra frunză a Elenei Udrea cu o oaie, pentru a construi imaginea turistică a țării în jurul legendei Miorița.

Oamenii de turism nu par a fi de acord cu această idee, ei fiind sceptici cu privire la noua imagine, o oaie care ar urma să reprezinte România în lume.

[citeste si]

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel