Zonele afectate sunt: DN 66 (defileul Jiului), DN 67C (Rânca), DN 7A (Voineasa-Obârşia Lotrului), DN 1A (Cheia), DN 58 (Anina), DN 10 (Întorsura Buzăului - Siriu), DN 73 (Rucăr-Bran), DN 11 (pasul Oituz), DN 17 (pasul Tihuţa în zona Câmpulung Moldovenesc).
Potrivit sursei citate de Agerpres, în aceste zone se acţionează cu 200 autoutilaje proprii şi cu 60 autoutilaje închiriate, în special în zonele administrate de DRDP Iaşi şi DRDP Braşov.
[citeste si]
„CNAIR SA a luat măsuri de dislocare a autoutilajelor proprii din zonele de şes, în zonele de deal şi munte, în urma avertizărilor meteorologice emise de către Administraţia Naţională de Meteorologie. Tot personalul propriu este implicat în acest moment în activitatea de deszăpezire până la îmbunătăţirea condiţiilor meteorologice. Cele 53.800 de tone de sare şi 1.000 tone de clorura de calciu, aflate în stoc, sunt suficiente pentru asigurarea circulaţiei pe autostrăzile şi drumurile naţionale afectate de căderile de zăpadă din perioada 19 aprilie - 21 aprilie 2017”, se arată într-un comunicat al CNAIR.
CNAIR SA, împreună cu Direcţia Rutieră din cadrul IGPR, solicită participanţilor la trafic care tranzitează în special traseele de drum situate în zonele montane înalte, pasuri, trecători, afectate de actualele fenomene meteorologice specifice iernii, să îşi echipeze corespunzător autovehiculele (anvelope de iarnă, lanţuri antiderapante, combustibil, pături, săculeţ cu material antiderapant, mâncare, apa, etc).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Cine a furat România. Cea mai mare propagandă a fost scoasă la iveală
- BANCUL ZILEI: De ziua soacrei
- Funeriu: E o greșeală fundamentală să părăsești România sau Republica Moldova pentru a te muta mai la Vest
- Pască fără aluat. Rețeta lui Liviu Dragnea pentru Paște 2024 / video
- Condiment folosit de Paște plin de pesticide
- Nicușor Dan: De ce nu e apă caldă în București / video
- Ursul a dat iama în gospodăria lui Adrian Năstase. Prima reacție a fostului premier / foto în articol
- Avea mici afaceri de 20 de ani în România, dar a plecat în UK, cu toată familia. ”În HoReCa, erau cele mai mari și mai grele controale. Veneau la două săptămâni și nu plecau fără... ”
- Când se termină coșmarul de pe Prelungirea Ghencea. Nicușor Dan spune de ce lucrările durează foarte mult. ”Tot timpul așteptăm unii după alții”
- De ce criptomonedele sunt „un mare nu”. Mitroi (analist de investiții): E eminamente speculativ. Creșterea vine doar din achiziția altcuiva