În urma proceselor de restructurare şi reorganizare, compania Nokia a decis să se retragă de pe piaţa din Japonia, a patra cea mai mare piaţă de telefonie mobilă din lume.
autor: Cătălin Cincu
Compania finlandeză a anunţat că va înceta fabricarea de telefoane pentru operatorii de telefonie mobilă NTT DoCoMo şi Softbank Mobile, informează site-ul www.cnet.com.
Vice-preşedintele Nokia, Timo Ihamuotila, a declarat că brandul de lux Vertu încă va mai avea o prezenţă firavă pe piaţa din Japonia, însă până la finalul lui 2011, compania nu va mai avea niciun birou în Tokyo. Ihamuotila susţine că decizia a fost luată pe fondul actualului climat economic, care nu mai permite investiţii in produse specifice Ţării Soarelui Răsare.
În timp ce pe plan global Nokia deţine 40 % din cota de piaţă a telefoanelor mobile, în Japonia finlandezii au înregistrat mai puţin de 1 procent, piaţa fiind dominată de brandurile locale precum Sharp şi Sony.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- BANCUL ZILEI: Lecția de Limba Româna
- Mai avem o lună cu Pluto în Capricorn! Fraze cheie pentru fiecare zodie
- Băutura japoneză care îmbunătățește somnul și abilitățile sociale
- Candidatul care ne-ar putea aduce "o surpriză" la alegerile prezidențiale. Bogdan Chirieac, scenariul în care "victoria lui Marcel Ciolacu devine clară"
- Șoferul strivit de un tramvai în București era soțul femeii peste care s-a aruncat benzină în Parlament - surse / update
- Piromanul de la Parlament, declarat „erou național”. Ai grijă ce comentezi pe TikTok pentru că intră pe fir DIICOT! Mircea Toma și Valentin Jucan, reacții
- Calendar Creștin Ortodox. Sărbătoare 19 septembrie 2024
- PSD, decizie privind legea care i-ar permite lui Iohannis să candideze la alegerile parlamentare din 1 decembrie 2024
- Ambasadorul SUA la Budapesta: Cum e posibil ca țara care s-a ridicat la luptă în 1956 împotriva sovieticilor să facă azi jocurile Rusiei?
- Elevii nu își vor mai putea filma profesorii în timpul orelor. Florian Lixandru: Există câteva excepții