Noi pasaje pietonale pe Valea Prahovei, pentru decongestionarea traficului de pe DN1
Autor: Mihai Ciobanu | Publicat pe: 17 dec 2021, 09:09
WhatsApp
Trafic aglomerat pe DN1 / Arhivă Foto
Trafic aglomerat pe DN1 / Arhivă Foto
Masuri de sporire a capacitatii de circulatie pe DN 1 - Valea Prahovei, sectorul de drum Comarnic - Predeal.

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și  depus in data de 14.12.2021 Cererea de Finanțare pentru proiectul “Masuri de sporire a capacitatii de circulatie pe DN 1 – Valea Prahovei – Sectorul de drum Comarnic – Predeal - Pasaje pietonale- Etapa 1” in vederea obtinerii de finantare nerambursabila alocata prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare: Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil şi eficient, Obiectiv specific 2.5 Apel de proiecte ce vizeaza cresterea gradului de siguranta si îmbunatatirea conditiilor de mediu pe toate modurile de transport - proiecte noi de investitii, Operatiunea- Cresterea gradului de siguranta si securitate pe toate modurile de transport si reducerea impactului transporturilor asupra mediului.

Obiectivul general al proiectului este de a spori eficienta economica a retelei de transport din Romania si de a aduce imbunatatiri in ceea ce priveste viteza de calatorie intre Comarnic si Predeal, prin descongestionarea traficului pe ruta existenta (DN1), imbunatatind astfel si conectivitatea la nivel regional.

Obiectivele specifice ale proiectului sunt:

1. Amenajare pasaj pietonal subteran / suprateran – Piata Centrala din Comarnic intersectie DN 1 cu str. Ghiosesti;

2. Amenajare pasaj pietonal subteran / suprateran Primaria Comarnic;

3. Amenajare pasaj pietonal subteran intersectie DN 1 cu strazile Urlatoarei, Gloriei si Nicolae Balcescu (Poiana Tapului);

4. Amenajare pasaj pietonal subteran intersectie DN 1 cu strada Telecabinei (Busteni);

5. Amenajare pasaj pietonal subteran intersectie DN 1 cu strada Panduri (Predeal).

Valoarea totală a proiectului este de 38.744.028,99 lei și va fi finantat prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contributia Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regionala – 27.749.110,09 lei, 15% contributia proprie – 4.896.901,78 lei, diferenta reprezentand cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.

Durata proiectului: 18 luni

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?