N-avem autostrăzi, se moare pe șosele ca la război, dar s-au găsit bani pentru CNIR, nouă companie de drumuri. Șef a fost pus Urtoi, consilierul lui Grindeanu
Data publicării:
Autor: Anca Murgoci
WhatsApp
Urtoi
Urtoi
În plină criză, România găsește bani să facă o nouă companie de drumuri. S-a ocupat Sorin Grindeanu de acest aspect.

Paradoxul este că drumuri nu avem, nu avem autostrăzi, se moare pe șosele ca la război, dar avem o nouă companie de drumuri: Compania Naţională de Investiţii Rutiere. Probabil fix asta ne oprea în a avea drumuri bune... o companie pentru investiții. Are sediul în Ministerul Transporturilor. 

Ciudat este că CNIR ar fi trebuit să fie gata, conform planului, prin 2016-2017. A stat într-un sertar până când, în mandatul lui Sorin Grindeanu, a ieșit la iveală.

Întrebarea legitimă este dacă avem Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, de ce a mai fost nevoie și de Compania Naţională de Investiţii Rutiere?

Teoretic, noua companie ar trebui să gestioneze autostrăzile și drumurile expres din România. Deci... la câte autostrăzi avem, este clar: cei care lucrează acolo vor avea multă treabă... Pe sistemul: „timpul trece, leafa merge”. Iar CNAIR ar trebui să se ocupe doar de administrarea drumurilor. Salariile imense vor fi, de acum înainte, la CNIR, noua companie înființată.

Cătălin Urtoi, consilierul lui Sorin Grindeanu, a fost ales director general al Companiei Naţionale de Investiţii Rutiere (CNIR). Și culmea este că deși suntem în criză și se anunță că angajările la stat îngheață, CNIR va face, probabil, angajări pe salarii babane. Că doar n-or lucra acolo Urtoi și, eventual, Grindeanu.

2. -imagine fara descriere- (proiect-de-tara_15718600.jpg)

„Am semnat mandatul pe patru luni + două luni pentru funcția de Director General Interimar al Companiei Naționale de Investiții Rutiere S.A. - CNIR, în prezența Vicepremierului României, Ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu. Din partea CNIR a semnat Președintele Consiliului de Administrație Marius Sorin Bota.Mi-am asumat această poziție de conducere pentru un singur scop:Continuarea proiectelor de autostrăzi ale Moldovei, A7 + A8, dar și din dorința mea personală de a UNI până în 2030 cele trei regiuni istorice, Transilvania, Muntenia și Moldova prin autostrăzile A1, A7 și A3+A8!Este singura șansă de dezvoltare economică și echilibrată a României!”, a spus Cătălin Urtoi.

VEZI ȘI: Tranzit cereale Ucraina. Tiberiu Stan, agricultor, spune că vorbele lui Grindeanu sunt frumoase, dar au fost mințiți în față - https://www.dcnews.ro/tranzit-cereale-ucraina-tiberiu-stan-agricultor-spune-ca-vorbele-lui-grindeanu-sunt-frumoase-dar-au-fost-mintiti-in-fata_913088.html

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel