Data publicării:

Militari Shopping București, scos la vânzare

Autor: Dan Carp | Categorie: Economie
WhatsApp
Incendiu la MALL PLOIEȘTI
Incendiu la MALL PLOIEȘTI

Investitorul imobiliar Atrium European Real Estate, controlat de unul dintre cele mai mari grupuri imobiliare din Israel, a scos la vânzare centrul comercial Militari Shopping din Bucureşti, la 14 ani de la achiziţia sa, notează Capital.ro .

Preţul pe care l-ar putea obţine se ridică la circa 80 mil. euro, conform estimărilor Capital.

Centrul comercial din cartierul Militari este singura proprietate generatoare de venituri pe care companie o deţine în România, motiv pentru care vânzarea sa ar echivala cu ieşirea investitorului de pe piaţa locală. Militari Shopping are o suprafaţă comercială de 53.900 mp şi a fost evaluat la 79,7 mil. euro, echivalentul a 3% din portofoliul de proprietăţi deţinut de Atrium la nivel european, potrivit ultimului raport financiar al investitorului.

Parcul de retail a ocupat locul 15 într-un top al mallurilor cu cele mai mari venituri din România în 2016, realizat anual de revista Capital. Încasările Militari Shopping se ridică la 9,1 mil. euro şi aduce un profit de 2 mil. euro, potrivit datelor publicate de Ministerul Finanţelor Publice. Dacă centrul comercial s-ar vine cu circa 80 mil. euro ar aduce proprietarilor un randament investiţional brut de circa 11%. Randamentele specifice proprietăţilor de retail dominante din Bucureşti sunt de 7,25%.

Brand-uri puternice 

Proprietatea cuprinde 52 de magazine şi dispune de 2.492 de locuri de parcare. Principalii retaileri care funcţionează în acest centru comercial sunt Auchan, Praktiker, Decathlon, World Class, C&A, H&M, New Yorker, Altex, Hervis, LC Waikiki şi Takko.

Atrium European Real Estate a achiziţionat în anul 2004 prima fază a proiectului din Militari, dezvoltat de către compania belgiană Liebrecht&wooD, în urma unei tranzacţii de circa 20 mil. euro. Centrul comercial avea o suprafaţă închiriabilă de 10.800 mp, iar pentru extinderea din 2009 compania a anunţat că a alocat 67 mil. euro. Investitorul mai avea în plan, înainte de criză, dezvoltarea a alte trei centre comerciale în Arad, Constanţa şi Focşani, unde deţinea terenuri, notează Capital.

[citeste si]

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel