Mercedes-BMW, competiție. BMW, recuperează, dar este tot în urma Mercedes
Producătorul german de maşini de lux BMW AG se îndreaptă spre un sfârşit de an solid, datorită cererii record pentru vehicule electrice, dar vânzările sale sunt încă în urma rivalei Mercedes-Benz, transmite DPA.
În primele 11 luni din acest an, livrările brandului BMW au urcat cu 3,7%, la 1,89 milioane de vehicule, în timp ce Mercedes-Benz a vândut 2,1 milioane de unităţi, iar Audi, divizia de lux a Volkswagen, s-a situat pe locul trei, cu 1,7 milioane de vehicule.
Grupul BMW, care cuprinde brandurile BMW, Mini şi Rolls Royce, a raportat o creştere anuală a vânzărilor de 5,2% luna trecută, la 220.649 vehicule, un record pentru luna noiembrie.
Recordul se datorează cererii pentru vehicule electrice şi pentru noul BMW Serie 5, precum şi vânzărilor solide din Asia, inclusiv China, a anunţat grupul german. În noiembrie, BMW a livrat 11.710 vehicule electrice, un record lunar, iar până la sfârşitul anului compania se aşteaptă să vândă în jur de 100.000 de astfel de maşini.
Grupul BMW a raportat o creştere anuală a vânzărilor de 3,6% în primele 11 luni din acest an, la 2,22 milioane de vehicule.
Recent, Mercedes a anunţat un program de reducere a costurilor cu patru miliarde de euro până în 2025, pentru a contracara aşteptata presiune asupra câştigurilor. Brandul se va confrunta cu o reducere a profitului în schimbul majorării vânzărilor de vehicule electrice, îndeplinind astfel standardele mai dure privind emisiile în viitor, a afirmat directorul financiar Frank Lindenberg.
Divizia de lux a Daimler se aşteaptă ca până la 25% din sedanuri, SUV-uri şi automobile cu două locuri să fie electrice până în 2025, inclusiv viitorul SUV mediu EQ-C, care va fi lansat în 2019.
În România, Daimler are două unităţi de producţie, în Cugir şi Sebeş, relatează Agerpres.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News