Data publicării:

McDonald’s răspunde acuzaţiilor aduse de ANPC

Autor: DCNews Team | Categorie: Arhiva
WhatsApp
mcdonalds-1318689651
mcdonalds-1318689651

McDonald's precizează, în replică la sesizarea Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), că spotul la cartofi prăjiţi are intenţia de a informa consumatorii în privinţa calităţii şi originii materiei prime pe care o foloseşte, iar compania are unele dintre cele mai înalte standarde de calitate din industrie.

Prepararea corectă a produselor, dar şi respectarea practicilor de siguranţă alimentară sunt preocupări zilnice în toate restaurantele McDonald’s, informează un comunicat al companiei, potrivit Mediafax.

"Pentru a pregăti cartofii prăjiţi, McDonald’s foloseşte cartofi proaspeţi, sută la sută naturali, selecţionaţi manual din soiurile de cea mai bună calitate: Russet Burbank şi Innovator. Pentru McDonald’s România, cartofii sunt cultivaţi în Austria şi provin de la una dintre cele mai importante companii producătoare de cartofi, Frisch & Frost Austria", se arată în document.

Fiecare cartof trebuie să îndeplinească standardele de calitate ale McDonald’s în ceea ce priveşte: umiditatea şi conţinutul natural de zahăr, dimensiunea, forma, culoarea, precum şi alte caracteristici. Cele peste 120 de evaluări calitative pe care McDonald’s şi furnizorii săi le fac pentru a pregăti cartofii prăjiţi, pornind de la selecţionarea seminţelor de cartofi, până la plantarea, la recoltarea, la pregătirea şi la verificarea produsului finit, demonstrează angajamentul companiei McDonald’s faţă de calitate.

Cartofii prăjiţi de la McDonald’s sunt atent selecţionaţi şi prăjiţi în ulei vegetal (un amestec de ulei de rapiţă şi ulei de floarea-soarelui), conchide documentul.

Citește și:

Ce conţin de fapt cartofii prăjiţi de la McDonald’s. ANPC a sesizat CNA cu privire la un spot publicitar care induce în eroare consumatorii

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel