McDonald's, dat în judecată că a servit cafea prea caldă. Bulai: O vârstnică a câștigat 5 milioane de dolari, dar acum cafeaua e mai proastă
Data publicării:
Autor: Ioan-Radu Gava
WhatsApp
Foto cu caracter ilustrativ: Pexels
Foto cu caracter ilustrativ: Pexels
Sociologul Alfred Bulai a reamintit un caz din istoria McDonald's.

Alfred Bulai și Val Vâlcu au discutat despre un caz de la McDonald's, atunci când compania a fost dată în judecată pentru că a servit unei cliente o cafea foarte caldă:

„E un caz celebru la McDonald's. O bătrânică a luat 5 milioane de dolari. Nu a luat ea toți banii ăia, ci o firmă de avocatură care a reprezentat-o. Ea și-a luat niște bani la sfârșit. De regulă, iau cel puțin jumătate dintre bani firmele de avocatură. Stai puțin, că tu nu faci nimic, deci scuză-mă“, a spus Alfred Bulai.

„Eu sunt de acord, sigur!“, a completat Val Vâlcu.

„Dacă primești tu un milion să zici: Bă’, cam puțin! Voi ați luat patru! Primești un milion, totuși. Știi ce a făcut Mc Donald's atunci? Într-o lună, zic ei, au schimbat toate aparatele de cafea de la toate McDonald's-urile din lume, adică au arătat ce forță au, cu alte cuvinte. Deci cu un termostat ca să nu mai fie fierbinte cafeaua. Deci o fac mai proastă“, a spus, ironic, Alfred Bulai.

„Păi și care e șmecheria, că eu vreau fierbinte cafeaua?! Că de-aia beau cafea, să suflu în ea, să mi-o dea caldă! Altfel beau frappe“, a spus Val Vâlcu.

„A fost o chestiune de marketing pe care au avut-o. Ai văzut și la noi: Atenție, podea udă! Au pierdut unii niște procese serioase că a alunecat ăla, că s-a împiedicat. I-au dat în judecată și au plătit. De atunci, de fiecare dată când dau cu mopul, pun mesajul acesta“, a spus Alfred Bulai la DC News, la emisiunea „Nod în Papură“.

CITEȘTE ȘI    -    EXCLUSIV  Diferența dintre români și occidentali. Alfred Bulai, la începuturile pandemiei: Râdeam de nebun când mă uitam la televizor

Există pastile de slăbit minune? Bulai explică efectul placebo și de ce ele „trebuie” să fie scumpe: Amuzant e că ajungi tot la regim

Sociologul Alfred Bulai nu crede în asemenea metode minune și remarcă că majoritatea acestor „tratamente” vin cu recomandarea de a se ține și cură de slăbire.

„Pastilele minune de slăbit se află la vecinătatea dintre marketing și înșelătorie. E haios că iei pastila, dar se recomandă totuși și regimul. Mersi, păi dacă țin regim normal că slăbesc. E posibil să aibă anumite vitamine în ele, dar în principiu aceste pastile reprezintă o afacere de miliarde”, a precizat profesorul Alfred Bulai.

Jurnalistul Val Vâlcu a completat amintind că în acest „tratament” există inclusiv o componentă psihologică, anume efectul placebo pe care creierul uman îl impune.

„Mai e și efectul placebo pentru dacă dai 100 de lei sau 500”, spune jurnalistul, completat de Alfred Bulai: „Păi tocmai din acest motiv trebuie să fie scumpe pentru că dacă ar costa 5 lei nu ar prezenta încrederea cumpărătorului” (citește continuarea AICI).

CITEȘTE ȘI    -    EXCLUSIV  Politicienii cu cea mai scăzută încredere în anii ’90. Alfred Bulai: După ce a murit, jurnaliștii s-au schimbat

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel