Master FJSC, 2022. Cursuri 50% online, înscrieri până miercuri, 14 septembrie
Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicarii a Universității din București scoate la concurs 53 de locuri la buget la concursul de admitere la master, în sesiunea septembrie 2022. Înscrierile la concurs au loc exclusiv online, pe site-ul facultății.
Perioada de înscriere la concursul de admitere se prelungește până miercuri, 14 septembrie, ora 23,59. Examenul constă în probă de interviu, iar candidații găsesc pe site-ul FJSC detaliile despre actele necesare înscrierii și tematica fiecărui program.
FJSC scoate 200 locuri la taxă la concurs în sesiune de toamnă de admitere la master. Taxa de înscriere la concurs este 200 de lei pentru înscrierea la una sau mai multe programe de master (maximum 3). Taxa de școlarizare aferentă anului universitar 2022-2023 pentru studii universitare de de master este 3650 de lei.
Programele de masterat care oferă locuri la buget în sesiunea din septembrie 2022 sunt:
Jurnalism și Comunicare Politică (JCP) – 12 locuri
Comunicare și Resurse Umane (CRU) – 10 locuri
Producție multimedia și audio-video (PMAV) – 7 locuri
Managementul instituției mass-media (MIMM) – 15 locuri
Medias, Developpement, Societe (MDS) – 7 locuri.
Înscriere online, confirmarea pe email
„FJSC a eliminat înscrierea cu dosar cu șină la concursul de admitere. Documentele sunt scanate sau fotografiate și urcate pe site-ul nostru, iar candidații primesc confirmarea pe email.
Pentru anul universitar 2022-2023 cel puțin 50% din activitatea de predare la cursurile de la master se va derula online, prin utilizarea resurselor electronice, conform regimului de predare în sistem hibrid aprobat de ARACIS a precizat decanul FJSC, conf. univ. dr. Antonio Momoc.
FJSC - Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării a Universității din București și-a propus să fie terenul de pregătire în domeniul Științe ale comunicării, menit să formeze profesioniști pentru industria marcom. Programele de studiu au o puternică latură practică și se desfășoară în cooperare cu organizațiile media, cu agențiile de publicitate și relații publice cu obiectivul de a profesionaliza industriile creative și de a licenția profesioniști în comunicare publică, în jurnalism și publicitate.
Viziunea FJSC este orientată către profesionalizarea presei, independența editorială, responsabilitatea și respectul față de interesul public. Etica profesională în comunicarea publică, în utilizarea noilor tehnologii, educația media și combaterea dezinformării reprezintă principiile academice și instrumentele formării profesionale prin care încurajăm o cultură politică a participării și implicării democratice.
Misiunea instituțională a FJSC este una de formare a unor jurnaliști și comunicatori responsabili cu obiectivul major al protejării interesului public, al informării corecte a opiniei publice și al promovării valorilor democrației contemporane.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News