Mașini SH din Germania, păcăleală. Titi Aur: Și eu mi-am luat țeapă
Data actualizării:
Data publicării:
Autor: Vlad Manolache
WhatsApp
autoturisme
autoturisme
Titi Aura vorbit, pentru DC News, despre mitul mașinii second hand perfecte cumpărată din Germania. 

Titi Aur a dezvăluit, pentru DCNews, cum pot fi păcăliți românii care cred că o mașină cumpărată din Germania este neapărat și una perfectă. Renumitul pilot susține că și el a pățit-o în anii 90 când s-a orientat tot pe baza acestui principiu. 

”Aș începe cu o mică poveste. Acum foarte mulți ani când îmi cumpăram o mașină de curse din Germania, mi-am cam luat țeapă. Adică m-a păcălit acel cineva de la care am luat-o. Un neamț mi-a spus atunci așa: vezi că în Germania nu îți fură nimeni cinci mărci din mână, nu te păcălește nimeni la colțul străzii, nu te înșeală nimeni când cumperi ceva din magazin, dar când e vorba de zeci sau de sute de mii de mărci, ai grijă că îți iei o țeapă mai mare decât te așteptai. Asta mi-a spus atunci, după ce eu eram deja nemulțumit de mașina pe care am cumpărat-o. Mai mult, Germania de astăzi nu mai e Germania de acum niște zeci de ani când emigranții se ocupau de diferite munci și nemții făceau afaceri. Acum sunt foarte multe nații care fac afaceri, și turci și români și polonezi și tot felul. Adică acum când cumperi o mașină din Germania nu mai e atât de sigur că o cumperi de la un neamț sau dintr-o filieră nemțească și s-ar putea să treacă și prin mâini mai necurate”, a declarat Titi Aur. 

"Românul vrea să fie păcălit"

Renumitul pilot susține însă că automibilele din Germania sunt însă mult mai cinsitite si mai întreținute decât cele din alte țări."La modul general vorbind, mașinile din Germania sunt mai curate din mai multe puncte de vedere față de cele din alte țări, dar nu înseamnă că sunt perfecte. Și mai am o mică poveste. Niște prieteni din Cluj, care erau foarte corecți și care aduceau mașini pentru alții, au zis să aducă și ei câteva să le vândă. Și au adus niște mașini și le-au declarat așa cum era corect. Adică au spus că mașina are 200.000 de kilometri sau cât avea. După vreo trei luni de zile de nevândut mașina, au trecut la sistemul clasic românesc, i-au dat kilometrajul înapoi și au scăpat de ele și nici nu au mai vrut să audă de așa ceva. Românul vrea să fie păcălit. Adică dacă îi dai o mașină cinstită și îi spui că are 200.000 de kilometri, spune că nu vrea, dar dacă îi dai kilometrajul înapoi atunci spune că e perfectă", a mai spus pilotul. 

Citește și: Start-up Nation 2018-2019, situație incredibilă. Firmă cu milioane de angajați, în capul listei

Verifică unde a fost reparată

"Am auzit că sunt și în Germania oameni care își asumă riscul de a da kilometrajul înapoi, dar acolo este pedepsită aspru dacă faci așa ceva și nu o fac nemții. Dar una peste alta, este adevărat că din Germania iei mașini mai bune, mai corect întreținute decât în alte părți. Este important ca o mașină să fie dusă și reparată la reprezentanță, iar acest aspect se poate verifica în cartea tehnică",  conchis Titi Aur. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel