Marlboro luptă pentru drepturile fumătorilor
Producătorii de ţigarete reacţionează la propunerile restrictive ce vizează fumatul. Au introdus în pachete mesaje care îi încurajează pe fumători să militeze pentru dreptul lor de a fuma.
Autor: Corsate Cezara
[caption id="attachment_326935" align="alignleft" width="310"] Philip Morris lupta cu autoritatile[/caption]Ameninţarea noilor regulamente ale Comisiei Europene, printre care şi aceea de a se interzice plasarea brandurilor pe pachetele de ţigări, face producătorii să încerce prin tot felul de campanii să-şi menţină clienţii. În această situaţie se află şi compania Philip Morris, producătorul brandurilor Marlboro, Virginia sau Chesterfield, care a lansat recent o campanie de marketing prin care încearcă să îi determine pe consumatori să lupte împotriva “pachetelor albe”.
Campania celor de la Philip Morris se va desfăşura pe parcursul primei jumătăţi a acestei luni. Astfel, fumătorii de Marlboro din Marea Britanie vor găsi în pachetele lor de ţigări mesaje prin care sunt invitaţi să viziteze un site descris ca locul de întâlnire virtuală a comunităţii de fumători din Marea Britanie şi să lupte împotriva acestor reglementări, ca de exemplu:„Ambalajul alb este una dintre cele mai recente propuneri care vizează fumătorii. Şi alte propuneri excesive au fost sugerate. Află mai multe despre acest subiect şi spune Guvernului să se oprească, alăturându-te comunităţii noastre”.
Campania producătorului de ţigarete este realizată cu ajutorul Democracy Data & Communications (DDC) Advocacy, una dintre cele mai importate firme de lobby din SUA, potrivit The Guardian.Pe de altă parte, asociaţiile implicate în campaniile anti-fumat spun că măsurile luate de producătorii de ţigarete denotă doar neîncrederea acestora.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News