Liverpool va fi sponsorizată de Chevrolet
Marca de automobile Chevrolet a anunțat că va semna un contract pe 4 ani cu clubul de fotbal Liverpool. Astfel, firma americană va deveni partenerul auto oficial al echipei.
Parteneriatul dintre Chevrolet și Liverpool va dura până la finalul sezonului competițional 2015/2016. Logo-ul companiei va fi vizibil pe stadionul Anfield Road și în cadrul publicaților în format tipărit și online. De asemenea, jucători de la Liverpool vor apărea în diverse spoturi publicitare și campanii de promovare.
Chevrolet sponsorizează și turneul lui Liverpool din America de Nord, unde "cormoranii" au jucat împotriva lui FC Toronto și lui AS Roma și urmează să întâlnească pe Tottenham Hotspur pe 28 iulie.
Chris Perry, vicepreşedinte de marketing la nivel global din cadrul Chevrolet, a declarat: „Suporterii echipei Liverpool din întreaga lume sunt recunoscuţi pentru admiraţia necondiţionată pe care o simt faţă de echipa pe care o susţin. Relaţia noastră cu FC Liverpool depăşeşte graniţele tradiţionale ale contractelor de sponsorizare şi se referă mai degrabă la contactul cu suporterii. Toate acţiunile noastre vor avea rolul de a-i menţine pe aceştia în postura de element central al jocului.”
Ian Ayre, directorul general al clubului de fotbal Liverpool, a declarat: „La fel ca şi clubul nostru, Chevrolet are o istorie lungă şi bogată, fiind o marcă globală în continuă dezvoltare, iar acest parteneriat de referinţă demonstrează încă o dată popularitatea de care se bucură echipa Liverpool la nivel internaţional. Parteneriatele cu mărci de mare valoare precum Chevrolet ne vor ajuta să asigurăm dezvoltarea pe termen lung şi succesul clubului nostru, atât pe teren, cât şi în afara acestuia. Suntem nerăbdători să lucrăm alături de Chevrolet pentru a intra în contact cu suporterii noştri şi pentru a-i antrena în joc, aceştia fiind unii dintre cei mai devotaţi fani din întreaga lume.”
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News