idl a numit-o pe Claudia Ancuţa (37 de ani) în poziţia de director de marketing al reţelei, ea înlocuindu-l pe Florin Drăghia în această poziţie pe care el a ocupat-o timp de cinci ani, până în august 2015, potrivit profilului de pe reţeaua de socializare de business LinkedIn, scrie Ziarul Financiar.
Claudia Ancuţa lucrează pentru Lidl din iunie 2015, unde a ocupat poziţia de media manager, pentru ca din această lună să devină director de marketing.
Românca a lucrat anterior tot în multinaţionale, în domeniul farma şi în cel al bunurilor de larg consum.
Astfel, înainte de a se alătura echipei discounterului german, Claudia Ancuţa a lucrat circa şapte ani şi jumătate pentru Reckitt Benckiser, jucător din industria farma, prezent însă şi pe alte segmente de piaţă precum cel al produselor de uz casnic. Ea a ocupat mai multe poziţii în cadrul companiei, ultima fiind de marketing manager pentru categoria de bunuri de uz casnic pentru Europa de Sud-Est, având în portofoliu pieţe precum Grecia, România, Bulgaria, Serbia şi ţările din zona Balcanilor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Cine a furat România. Cea mai mare propagandă a fost scoasă la iveală
- BANCUL ZILEI: De ziua soacrei
- Funeriu: E o greșeală fundamentală să părăsești România sau Republica Moldova pentru a te muta mai la Vest
- Pască fără aluat. Rețeta lui Liviu Dragnea pentru Paște 2024 / video
- Condiment folosit de Paște plin de pesticide
- Ursul a dat iama în gospodăria lui Adrian Năstase. Prima reacție a fostului premier / foto în articol
- Nicușor Dan: De ce nu e apă caldă în București / video
- Avea mici afaceri de 20 de ani în România, dar a plecat în UK, cu toată familia. ”În HoReCa, erau cele mai mari și mai grele controale. Veneau la două săptămâni și nu plecau fără... ”
- Când se termină coșmarul de pe Prelungirea Ghencea. Nicușor Dan spune de ce lucrările durează foarte mult. ”Tot timpul așteptăm unii după alții”
- De ce criptomonedele sunt „un mare nu”. Mitroi (analist de investiții): E eminamente speculativ. Creșterea vine doar din achiziția altcuiva