Data actualizării:
Data publicării:

OK Medical, plângeri la DIICOT şi DNA împotriva DSMB. Lala: 3.000 de pacienți testaţi Covid nu au fost luaţi în evidenţă

Autor: Darius Muresan | Categorie: Stiri
WhatsApp
Mihail Lala / Foto arhivă DC News
Mihail Lala / Foto arhivă DC News

Managerul OK Medical, Mihail Lala, a anunţat că unitatea medicală pe care o conduce a formulat și transmis astăzi două plângeri penale împotriva angajaților DSPMB. Plângerile au fost înregistrate la DIICOT și DNA și au în vedere săvârșirea mai multor infracțiuni pasibil săvârșite de angajații DSPMB inclusiv infracțiunile de abuz în serviciu și zădărnicirea combaterii bolilor. 

"Menționăm că începând cu luna februarie 2021 și până la data depunerii plângerilor, în mod abuziv și nelegal un număr de aproximativ 3.000 de pacienți nu au fost introduși de angajații DSPMB în aplicația CORONA FORMS, pacienții fiind raportați de către instituția noastră conform prevederilor legale. Această acțiune nelegală a angajaților DSPMB a generat și generează o serie de efecte: raportarea eronată a numărului de persoane infectate cu SARS CoV-2, neinstituirea obligației de izolare pentru pacienții depistați pozitivi, punerea în imposibilitate a pacienților de a beneficia de concedii medicale, punerea în imposibilitate a pacienților de a beneficia de îngrijiri medicale, prejudicii grave de imagine ale Companiei noastre, etc", transmite conducerea OK Medical.

"Am avut multe discuţii cu DSP. Şi faţă în faţă, cu conducerea DSP, prin mesaje, prin mailuri, prin adrese publice. Acest gest de a depune plângeri penale este mai mult un demers defensiv, pentru că încercăm să ne apărăm propria instituţie, ca să nu se răsfrângă răspunderea penală asupra noastră. Din perspectiva unui pacient poate fi interpretat faptul că noi nu raportăm aceste teste pozitive", a declarat, joi seara, la România TV, Mihail Lala. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel