Momentul sãu, cel care i-a adus şi marele premiu de 20.000 de euro şi în care actriţa a pus-o încã o datã în scenã, extraordinar, pe Viorica Dãncilã, a devenit viral şi a adunat peste 1.3 milioane de vizualizãri în doar 3 zile de la publicare şi a ajuns pe primul loc în videoclipuri populare pe Youtube România.
Canalul de Youtube iUmor a ajuns la peste 1.400.000 de subscriberi, iar în anul 2018 a deținut supremația cu cel mai viral clip al anului: "Revenire de senzație la iUmor! Micutzu face show cu numărul său de stand up comedy".
Divizia Digital Antena TV Group a fãcut ca Antena TV Group sã fie publisherul TV numarul 1 pe Youtube în Romania, clipurile cu conţinut produs de Antena 1 depãşind 20 de miliarde de minute vizionate în ultimii 5 ani. Trei dintre canalele Antenei 1, Antena1, iUmor si NextStar, au fost premiate cu "Plachete de aur", distincţie pe care Youtube o acordã canalelor cu peste 1 milion de subscriberi.
Totodatã, Digital Antena TV Group a fost primul publisher TV care a creat Data Management Center, un departament special de analizã a audienţei, care a eficientizat la maximum integrarea cu marii jucãtori de advertising din piaţã.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- De ce militarii și oamenii cu handicap nu au primit „pensia” înainte de Paște 2024. Unde s-a produs confuzia
- Motivul pentru care o tânără a refuzat să mai plătească la casele self-pay din supermarket / video
- Adio, mașini în București? Ce spune Nicușor Dan
- BANCUL ZILEI: Rețeta ciorbei de burtă
- Ieșirea din scenă a lui Klaus Iohannis: pas cu pas, spre scenariul lansat în DCNews în decembrie 2023
- Riscurile la care ne expunem când facem cumpărături de pe Shein și Temu
- Cum să treci corect pe „sub masă” - Sfântul Epitaf, în Vinerea Mare. Preotul Nicolae Crângașu: Așa se face
- Copiii din București merg degeaba în Herăstrău. Nicușor Dan: Când se va rezolva problema cu locurile de joacă
- Lui Mihai Mărgineanu nu i-a venit să creadă ce a văzut în Vama Veche / foto în articol
- "Femeile din România și cele din Italia sunt foarte diferite”. Designerul Giulia Rossignoli dă cărțile pe față: E total invers