Ion Simu-Alexandru, de profesie inginer, este absolvent al Facultăţii de Mecanică, specializarea Ingineria Sistemelor de Circulaţie Feroviară, din cadrul Universităţii Politehnice Timişoara şi are o experienţă profesională de 30 de ani, în domeniul feroviar.
Conform sursei citate, directorul general interimar al CFR SA şi-a propus pentru perioada imediat următoare continuarea proiectelor începute, implementarea obiectivelor cuprinse în strategia de dezvoltare a reţelei feroviare şi, nu în ultimul rând, prioritizarea proiectelor feroviare incluse în Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR), pentru modernizarea infrastructurii feroviare.
'Toate aceste proiecte, care au o contribuţie esenţială în dezvoltarea economică a reţelei feroviare naţionale, dar şi a companiei în sine, se vor implementa în regim accelerat, pentru că acum există şansa uriaşă să modernizăm calea ferată, în această perioadă în care transportul feroviar, cel mai ecologic mod de transport, este o prioritate la nivel european şi naţional', a declarat Ion Simu-Alexandru, director general al CFR SA.
Pe vremea lui Ceaușescu se reparau 600-800 de km de cale ferată/an. Ce a urmat după Revoluție. Pintea, director CFR: În 2008 și 2009, nici măcar un kilometru reparat capital
Ioan Pintea, director general al Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA, a făcut declarații în cadrul dezbaterii "Anul european al căilor ferate în România: este nevoie de Pact Național pe Transporturi Feroviare?", la DC NEWS și DC NEWS TV.
"Știm foarte bine că de peste 30 de ani, infrastructura feroviară și structura feroviară, în ansamblul ei, a trecut printr-o subfinanțare cronică care desigur că acum se și vede. Practic, se văd rezultatele acestei lipse de finanțare perpetue din ultimii 30 de ani.
Aș putea să vă dau doar un simplu indicator. În anii de dinainte de Revoluție, se făceau între 600-800 de km de reparație capitală asupra structurii căii pe an. Din nefericire, după Revoluție, aceste valori au scăzut foarte tare, chiar au fost doi ani consecutivi, în 2008 și 2009, în care n-am putut să realizăm niciun kilometru de reparație capitală a suprastructurii căii. Atunci, sigur că personalul din ramura de întreținere și reparație a căii a fost obligat să instituie măsuri de natură restrictivă asupra parametrilor de circulație și asta se vede asupra vitezei de deplasare a trenurilor.
”Nu putem să privim acest lucru ca pe o fatalitate și să ne predăm”
Sigur, e un lucru trist că trebuie să asistăm la asta, este trist că sunt martor al unei astfel de realități, dar nu putem să privim acest lucru ca pe o fatalitate și să ne predăm. (...) Vezi continuarea aici!
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Horoscop 23 aprilie: Balanță, Scorpion, Săgetător, Capricorn, Vărsător, Pești. Zodia care are probleme în familie. Mergi pe vârfuri!
- Plata pensiilor pentru luna mai. Daniel Baciu, șeful Casei de Pensii, precizări importante pentru pensionarii români
- Scenariu de necrezut: Armate de gândaci cyborg controlați de la distanță. Ce spun cercetătorii japonezi
- Horoscop 24 aprilie: Berbec, Taur, Gemeni, Rac, Leu, Fecioară. Zodia care-și pierde controlul. Va fi foarte greu să-ți revii!
- 5 pași pentru un somn mai bun conform oamenilor de știință
- Tabloul unei „femei necunoscute” păstrat la Cernăuți s-a dovedit a fi un portret extrem de valoros al Reginei Maria a României / foto în articol
- Calcule electorale pentru Primăria București. Marele pierzător după retragerea lui Cîrstoiu. Chirieac: Va absorbi imediat o bună parte a electoratului său
- Klaus Iohannis, iritat de o întrebare primită de la un jurnalist DC NEWS: Asta să vă spună analiștii, sociologii, părerologii - Video în articol
- ANAF se pregătește să ia bani de la români. Ești bun platnic? Vin vești proaste. Anunțul lui Boloș: Cât va trebui să plătim
- Geoană, anunț privind candidatura la prezidențiale 2024: Văzând ce se întâmplă în țară...
- Cum te autosabotezi fiind negativist. Psiholog: „Aoleu, dacă pățesc ceva? Nu o să fii niciodată fericit!”
- Cozi la spălătorii din cauza prafului saharian. E vreun pericol sau e doar un moft?
- E salvarea dependenților! „Am un comportament pe care vreau să-l elimin, nu pot, așa că optez la această metodă”