Intact Media: Am depășit CME, din care face parte PRO TV, pe primele trei luni
Televiziunile Intact Media Group au fost lider de audiență în Day Time ( intervalul orar 10,00 - 16,00), în primul trimestru al anului 2012, înregistrând cea mai mare cotă de piață în topul televiziunilor din România pe fiecare luna în parte.
Potrivit unui comunicat trimis redacției, în medie, “Antenele” depășesc posturile din trustul din care face parte Pro TV cu 8,4%. Conform datelor de audiența furnizate de Kantar Media, mai mult de o cincime dintre telespectatorii care au avut televizoarele deschise în intervalul orar 10,00 - 16,00 au preferat emisiunile posturilor din Intact Media Group.
Între acestea, menționăm: “In gura presei”și “Mireasa pentru fiul meu” la Antenă 1, “Se întâmplăîn Romania”și “Esential” - la Antena 3, “Traieste sanatos”- la Antena 2 sau “Versus” la GSP TV.
Între televiziunile din umbrela Intact Media Group, Antena 1 și Antena 3 au avut cea mai mare contribuție la înregistrarea acestei cote de piață, în timp ce, în trustul concurent, Pro TV are cel mai mare aport la cifra de market-share a trustului. (Sursa: Kantar Media, Target: 18+)
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News