Data actualizării:
Data publicării:

Informația pe care trebuie să o știe toți românii care au astăzi zboruri Wizz Air, în contextul blackout-ului informatic

Autor: Doinița Manic | Categorie: Stiri
WhatsApp
Foto cu caracter ilustrativ: Unsplash
Foto cu caracter ilustrativ: Unsplash

Wizz Air a transmis un mesaj pentru românii care au astăzi zboruri programate, după pana globală a sistemului Microsoft.

UPDATE:

Mai multe curse aeriene care ar trebui să decoleze vineri de pe Aeroportul Henri Coandă din Bucureşti sunt afectate de pana informatică a sistemului Microsoft şi anunţă întârzieri la plecare, potrivit reprezentanţilor Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti (CNAB), transmite Agerpres.

Astfel, cursa Wizz Air 3125 către Abu Dhabi, înregistrează o întârziere estimată de o oră, Wizz Air către Bologna de 48 de minute, Wizz Air 3021 către Tenerife - o oră şi 10 minute, Wizz Air 3099 către Memmingen - 45 de minute, Wizz Air 3199 spre Bari - două ore şi 30 de minute, Wizz Air 3093 spre Dortmund şi Wizz Air 3089 spre Basel - o oră şi 55 de minute fiecare.

Știrea inițială:

Românii care au astăzi zboruri Wizz Air sunt sfătuiți să ajungă la aeroporturi cu cel puțin 3 ore înainte de zborurile programate. Totul din cauza blackout-ului informatic cauzat de o pană globală a sistemului Microsoft.

VEZI ȘI: Pană globală a sistemului Microsoft. Incidente la companii aeriene, bănci și instituții mass-media. Sute de zboruri, blocate

"Wizz Air roagă clienții să ajungă la aeroporturi cu cel puțin 3 ore înainte de zborurile programate astăzi. Sunt așteptate potențiale perturbări din cauza întreruperii continue a sistemului IT global al unei terțe părți.

Astăzi, la fel ca toate companiile aeriene, Wizz Air se confruntă cu dificultăți tehnice extreme cauzate de întreruperea sistemelor IT globale ale unei terțe părți. Clienții Wizz Air se pot confrunta cu perturbări în întreaga rețea, serviciile de pe website și aplicațiile mobile fiind temporar indisponibile.

Mai multe servicii online, indisponibile

 

Următoarele servicii online nu sunt disponibile în prezent:

Website-ul și aplicația mobilă Wizz Air;Sistemul de rezervare;Sistemul de check-in online și afișarea cărții de îmbarcare;Centrele de contact – rezervări noi și modificări ale celor existente.

În timpul întreruperii serviciilor, este oferit check-inul gratuit la aeroport. Prin urmare, sfătuim pasagerii să ajungă la aeroport cu cel puțin 3 ore înainte de ora de plecare programată pentru a avea suficient timp pentru check-in, controlul de securitate și eventuale proceduri de sănătate sau de siguranță specifice fiecărui aeroport.

Vă mulțumim pentru înțelegerea acordată în timp ce ne confruntăm cu efectele întreruperii sistemelor IT globale. Echipa Wizz Air face tot posibilul pentru a minimiza perturbările pentru clienții noștri", transmite Wizz Air într-un comunicat.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel