Data publicării:

Honda a rechemat în service 1,2 milioane de vehicule

Autor: Alexandru Negrici | Categorie: Stiri
WhatsApp

Honda Motor recheamă în service 1,2 milioane de vehicule în Statele Unite, din cauza unei potențiale probleme cu imaginea camerei retrovizoare, a anunțat vineri Administrația Națională pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA).

Rechemarea acoperă unele vehicule Odyssey 2018-2023, Pilot 2019-2022 și Passport 2019-2023. Din cauza unui conector de cablu coaxial de comunicare defect este posibil ca imaginea camerei retrovizoare să nu apară pe afișaj, scrie Reuters.

VEZI ȘI: Mașinile electrice ale viitorului. Toyota dezvăluie planuri pentru o nouă tehnologie a bateriilor - autonomie de 1.000 de km

VEZI ȘI:  Actorul care îl joacă pe Mr. Bean, opinie despre mașinile electrice: „Încep să mă simt tot mai păcălit”

Honda a extins anterior garanția la vehiculele afectate de problemă în 2021. Producătorul auto a declarat într-un dosar la NHTSA că a primit 273.870 de cereri de garanție legate de problemă în perioada mai 2017 și iunie a acestui an și nicio raportare de răni sau decese legate de această problemă.

VEZI ȘI: Fanii BMW au un nou motiv de bucurie. Producătorul bavarez de autoturisme lansează modelul care semnalizează singur

VEZI ȘI: 700.000 de SUV-uri au fost rechemate în fabrică. Scaunele pentru copii nu se pot prinde în siguranţă, pericol de accident mortal

Dealerii vor instala un cablaj îmbunătățit între conexiunile audio existente ale afișajului și terminalul vehiculului și un capac de îndreptare peste conectorul cablului vehiculului.

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel