"Anul trecut am încercat să rezolvăm una dintre problemele care veneau din urmă: lipsa personalului. Este o problemă sectorială, întreaga industrie feroviară are o problemă cu personalul pentru că nu mai există personal calificat – nu mai avem mecanici de locomotivă. Industria are un deficit de 400-500 de mecanici... ajungem într-o situație în care în România aproape că este mai ușor să un pilot de avion decât un mecanic de locomotivă", spune Gruia Stoica într-un interviu acordat wall-street.ro, citat de clubferoviar.ro.
Omul de afaceri subliniază că și la nivel de management compania a întâmpinat dificultăți în trecut, motiv pentru care Grampet evită în prezent să între pe segmente noi de activitate înainte de a avea în prealabil personalul corespunzător.
Din structura grupului Grampet fac parte 16 companii care acoperă întregul lanț de soluții, servicii și produse de transport feroviar – de la construcția vagoanelor și a locomotivelor, la transportul propriu-zis al mărfurilor. GFR (Grup Feroviar Român) este principala companie din grup și este și cel mai mare operator feroviar privat din România.
Gruia Stoica: vrem să unim porturile de la Oceanul Atlantic cu cele din Marea Mediterană
"În momentul de față am reușit să legăm Marea Nordului și Marea Baltică de Marea Neagră. Foarte curând, prin Grecia, vom face conexiunea și cu Marea Egee. Practic, vrem să unim porturile de la Oceanul Atlantic cu cele din Marea Mediterana", spune Gruia Stoica.
Grecia este cea mai recentă țara unde GFR a înființat o sucursală, iar în prezent compania așteaptă obținerea certificatului de siguranță pentru a-și începe activitatea. Următoarele ținte pentru dezvoltarea rețelei de transport a GFR sunt Macedonia, Muntenegru, Slovenia, Slovacia, Cehia, Belgia și Olanda. GFR fie va înființa filiale în aceste țări, fie va încerca obținerea drepturilor de tranzit.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Fructul pe care japonezii îl mănâncă pentru a-și proteja memoria
- SUA încetează furnizarea de rachete Patriot către Ucraina: Spania și Japonia intervin
- Programul Casa Verde Fotovoltaice, deblocat. Laurențiu Neculaescu (AFM): Documentul care e obligatoriu la decontare / video
- Incendiu puternic în zona Aviației din Capitală / Galerie foto - video. Update: A fost emis RO-ALERT
- Florin Piersic a fost operat de urgență. Medicii i-au descoperit o infecție la genunchi
- Firmele chineze se retrag "în subteran" în privința plăților către Rusia. Băncile nu mai au încredere - Reuters
- Cozonac fără frământare. Iese pufos și nici nu te mai chinui
- Ce este „Slow living”-ul și cum poate redefini calitatea vieții în era modernă
- Rabla Clasic și Rabla Plus. Neculaescu (AFM): Banii pentru mașini clasice, în scădere / Cât primești dacă îți cumperi o mașină electrică
- Când vor scădea prețurile locuințelor din România și marea modificare din Noua Casă. Nancu (FNGCIMM) vine cu o veste excelentă
- Traiul dincolo de hotare. O româncă stabilită în Londra: „Să trăiești astăzi în Londra este foarte scump, nu foarte greu”
- INFRAMETEO, la final! Ultimele informații de la ANM: Elena Mateescu anunță la ce să ne așteptăm
- Zodia care este cuprinsă de invidie și nerăbdare. Astrolog: “Adevărata competiție este cu voi înșivă”