Groupama Asigurări lansează campania “Infractorii te pot cunoaște mai bine decât crezi”
Groupama Asigurări, unul dintre liderii pieței de asigurări din România, împreună cu Inspectoratul General al Poliției Române lansează campania “Infractorii te pot cunoaște mai bine decât crezi”...
Groupama Asigurări, unul dintre liderii pieței de asigurări din România, împreună cu Inspectoratul General al Poliției Române lansează campania “Infractorii te pot cunoaște mai bine decât crezi”. Campania, care se va desfășura în perioada aprilie-septembrie 2014 pe plan național, este a patra colaborare a Groupama Asigurări România cu Inspectoratul General al Poliției Române cu scopul de a atenționa și informa publicul larg asupra măsurilor de prevenire a furturilor din locuințe, de și din automobile și a tâlhăriilor.
Acțiunea va beneficia de o campanie de comunicare integrată, ce va include platforma online dedicată prevenire.groupama.ro, care va găzdui informații și recomandări pentru prevenirea infracțiunilor, precum și secțiuni interactive pentru vizitatori. Totodată, mesaje de prevenire și atenționare vor fi distribuite și prin conținut multimedia și imagini reprezentative care se vor distribui în mediul online și pe rețele de socializare cu scopul de a ilustra ușurința cu care infractorii pot obține informații despre oricine face publice detalii personale în aceste medii. Comunicarea va include și distribuția de materiale informative. Peste 150.000 de flyere și afișe cu recomandări pentru prevenirea infracțiunilor vor fi expuse și distribuite în sediile unităților de poliție, în centre comerciale și în diferite spații publice. Un alt element al campaniei va fi reprezentat de întâlniri cu publicuri țintă: asociații de proprietari, asociații profesionale și angajați din sectorul public și privat.
„Prevenirea riscurilor este parte a misiunii Groupama Asigurări, în linie cu valorile care ne ghidează întreaga activitate: responsabilitate, solidaritate și proximitate. La nivelul grupului, prevenirea a fost pe parcursul mai multor decenii și este în continuare un domeniu cheie în cadrul inițiativelor de responsabilitate socială. Suntem mândri că putem pune în practică și în România astfel de acțiuni, împreună cu parteneri ca Poliția Română, alături de care am construit în ultimii 4 ani un parteneriat. Această colaborarea depășește granițele unei simple acțiuni de sponsorizare, nu doar prin continuitate, dar și prin implicarea activă în toate etapele de gândire și de implementare a activităților. Am convingerea că angajamentul nostru reciproc va continua să aducă rezultate”, a declarat Georgiana Miron, Director de Marketing și Comunicare Groupama Asigurări.
Campania “Infractorii te pot cunoaște mai bine decât crezi” este ce de-a 4-a inițiativă din cadrul parteneriatului dintre Groupama Asigurări și Poliția Română, care urmează unor proiecte ce au țintit informarea și educarea publicului în vederea prevenirii furturilor din locuințe și de/din autovehicule, cum ar fi “Nu-ți scăpa casa din ochi!” din 2013 sau “Nu-ți lăsa mașina la îndemâna hoților!” din 2012.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News