Iohannis, "președintele Facebook". Cum comentează Sorin Mihai Grindeanu impactul Facebook asupra campaniei electorale
Are platforma Facebook forța socială de a alege un președinte, așa cum s-a susținut că s-a întâmplat în cazul președintelui Klaus Iohannis?
Ministrul pentru Societatea Informațională, Sorin Mihai Grindeanu, invitat la interviurile DC News, a venit cu o opinie asupra acestui fenomen.
"Facebook-ul, din punctul meu de vedere, a fost un vehicul, s-a transmis un anumit mesaj, s-a răspândit foarte bine. Eu apreciez modul în care echipa de IT, de online, a domnului Iohannis a știut să facă această promovare, spre deosebire de noi, de candidatul și de echipa din spatele domnului Victor Ponta. Dincolo, lucrurile au mers mult, mult mai bine. Nu am spus că cei care utilizează Facebook-ul l-au făcut președinte, ci a fost un vehicul extrem de important din punctul meu de vedere, folosit extrem de bine de către echipa lui Iohannis în campania electorală, mai ales între cele două tururi. Și nu s-au bazat doar pe acest lucru. Fiindcă dacă ne gândim la primul tur, cei mai activi în online au fost susținătorii doamnei Monica Macovei. Doar că echipa de campanie a doamnei Monica Macovei nu a fost dublată și de mesaje de alt tip și de o campanie în întregime dusă pe toate palierele. Și s-a văzut că dacă te bazezi doar pe Facebook, doamna Macovei a avut cât a avut, 3 sau 5 %. 5% este foarte mult, dar dacă te bazezi doar pe lucrul acesta, nu cred că vei ajunge la un succes", a declarat ministrul Grindeanu pentru DC News.
Citește și: Program de operare open source în România. Ministrul Sorin Mihai Grindeanu, despre REVOLUȚIA tehnologică a programelor open source
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News