Gigantul Google a anunţat că va limita informaţiile pe care companiile de marketing şi publisherii le primesc despre cuvintele cheie care generează trafic pe site-urile acestora, o mişcare care are ca scop o îmbunătăţire a politicilor de confidenţialitate, informează adage.com.
"Aceasta este una dintre cele mai mari pierderi de date cu care se confruntă marketerii în ultimii cinci ani", a declarat Seth Besmertnik, CEO Conductor, care susţine că, în medie, jumătate din traficul de pe site-urile clienţilor este obţinut din căutarea organică generată de implementarea unor tehnici de SEO (Search engine optimization).
Totuși, publisherii au în continuare acces la informaţiile despre cele mai importante şi populare 2.000 de cuvinte-cheie, însă nu în timp real şi numai prin instrumentele Google pentru webmaster. Acest fapt limitează modalităţile prin care publisherii îşi pot adapta conţinutul pentru a atrage un trafic mai mare în urma căutării organice.
De-a lungul timpului, Google a limitat din ce în ce mai mult datele despre termenii de căutare disponibili pentru companiile de marketing şi publisheri, în încercarea, potrivit companiei de internet, de a îmbunătăţi politicile de confidenţialitate. Noile modificări ale Google ar putea avea impact asupra unor site-uri precum The Huffington Post şi Demand Media, care creează conţinuturi încărcate de cuvinte cheie pentru a atrage trafic în urma căutării organice.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Cine a furat România. Cea mai mare propagandă a fost scoasă la iveală
- BANCUL ZILEI: De ziua soacrei
- Funeriu: E o greșeală fundamentală să părăsești România sau Republica Moldova pentru a te muta mai la Vest
- Pască fără aluat. Rețeta lui Liviu Dragnea pentru Paște 2024 / video
- Condiment folosit de Paște plin de pesticide
- Ursul a dat iama în gospodăria lui Adrian Năstase. Prima reacție a fostului premier / foto în articol
- Nicușor Dan: De ce nu e apă caldă în București / video
- Avea mici afaceri de 20 de ani în România, dar a plecat în UK, cu toată familia. ”În HoReCa, erau cele mai mari și mai grele controale. Veneau la două săptămâni și nu plecau fără... ”
- Când se termină coșmarul de pe Prelungirea Ghencea. Nicușor Dan spune de ce lucrările durează foarte mult. ”Tot timpul așteptăm unii după alții”
- De ce criptomonedele sunt „un mare nu”. Mitroi (analist de investiții): E eminamente speculativ. Creșterea vine doar din achiziția altcuiva