Google şi-a modificat, vineri, logoul, pentru a-l omagia pe artistul pop/ graffiti şi activistul american Keith Haring, de la a cărui naştere se împlinesc 54 de ani.Noul logo al Google foloseşte culorile oficiale ale motorului de căutare - roşu, albastru, verde şi galben - şi prezintă nişte oameni dansând şi sărbătorind.Keith Haring (4 mai 1958 - 16 februarie 1990) a fost un artist şi activist social ale cărui lucrări s-au vrut a fi o replică la cultura de stradă newyorkeză a anilor 1980.
Născut în Reading, Pennsylvania, Haring provine dintr-o familie de artişti, tatăl său fiind caricaturist, şi a fost interesat de artă de la o vârstă fragedă. Din 1976 până în 1978, a studiat arta comercială la The Ivy School of Professional Art, din Pittsburgh, dar şi-a pierdut curând interesul pentru acest domeniu şi a început să studieze artele frumoase.
La 19 ani, Haring s-a mutat la New York, unde s-a simţit inspirat de arta graffiti şi a studiat la School of Visual Arts. Haring a atras prima dată atenţia publicului prin desenele sale în cretă realizate la metroul din New York - primele sale lucrări de artă pop recunoscute. Expoziţiile au fost filmate de fotograful Tseng Kwong Chi.
În această epocă, "The Radiant Baby" a devenit simbolul său.
Din 1980, a organizat expoziţii în Club 57, iar în 1981 a desenat primele sale schiţe în cretă pe hârtie neagră, metal şi obiecte găsite în diverse locuri.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News