Gigi Becali: Nu sunt de acord cu Djokovic. A făcut o mare tâmpenie!
Gigi Becali spune că Novak Djokovic a greşit mergând în Australia deşi ştia că trebuie să fie vaccinat ca să intre în ţara respectivă.
"Eu îmi spun părerea. Vreau să specific faptul că eu mă simt frate cu Djokovic prin ortodoxie şi prin sfânta împărtăşanie. Numai că el ce-a făcut eu nu sunt de acord şi a făcut o mare tâmpenie. Păi dacă nu mă primeşti acasă, eu nu vin la tine acasă! Din moment ce oamenii ăia au impus nişte reguli - că Australia e casa lor - băi, n-ai vaccin, nu intri în casă la noi! Pentru tine nu sunt valabile excepţii, că e casa mea şi nu intri aici!
Bine, o dată ai înţeles greşit, dar a doua oară ce mai cauţi? Ce mai cauţi?", a spus, marţi seara, în emisiunea lui Victor Ciutacu de la România TV, Gigi Becali.
Vezi şi: Lacoste, sponsorul lui Djokovic, vrea să "revizuiască" evenimentele din Australia cu jucătorul
Novak Djokovic a plecat din Australia după ce autoritățile i-au anulat viza pentru a doua oară. Acum, unul dintre sponsorii săi vrea să vorbească cu el, relatează CNN.
Lacoste a declarat că vrea o revizie a evenimentelor care au declanșat o bătălie juridică de aproape două săptămâni și care l-au împiedicat pe jucătorul sârb nevaccinat să își apere titlul de la Australian Open. Australia cere ca vizitatorii internaționali să fie vaccinați împotriva Covid-19, cu excepția cazului în care au o scutire medicală.
"Cât mai curând posibil, vom lua legătura cu Novak Djokovic pentru a revizui evenimentele care au însoțit prezența sa în Australia", a precizat marca franceză de îmbrăcăminte într-un comunicat. "Le dorim tuturor un turneu excelent și le mulțumim organizatorilor pentru toate eforturile depuse pentru ca turneul să se desfășoare în condiții bune pentru jucători, personal și spectatori", a adăugat aceasta.
Sponsorii lui Djokovic au spus foarte puține lucruri de când viza sa a fost revocată pentru prima dată, la scurt timp după sosirea sa în Australia, pe 5 ianuarie. Nu este clar când va intra Djokovic din nou pe teren. El va avea șansa de a doborî recordul de titluri de Mare Șlem masculin la Openul Franței din luna mai, dar evenimentele din Australia au ridicat semne de întrebare cu privire la modul în care jucătorii nevaccinați vor concura în turneu.
Constructorul auto francez Peugeot, un alt sponsor al lui Djokovic, deținut acum de Stellantis, a refuzat să comenteze. Producătorul elvețian de ceasuri Hublot și gigantul japonez de îmbrăcăminte sportivă Asics nu au răspuns imediat la solicitările de comentarii.
Djokovic are contracte de sponsorizare în valoare de 30 de milioane de dolari pe an, potrivit Forbes, și a fost al 46-lea cel mai bine plătit sportiv din lume în 2021.
Numărul 1 mondial era programat să joace luni seară la Melbourne, unde spera să câștige al 21-lea titlu de Grand Slam masculin, un record.
Lacoste a fost fondată în 1933 de René Lacoste, de 7 ori câștigător de Grand Slam, și de antreprenorul André Gillier. Brandul a devenit celebru pentru tricourile sale polo din bumbac ușor, care poartă logo-ul unui crocodil - porecla dată lui Lacoste în perioada în care juca, transmite Mediafax.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News