Data publicării:
Gigant străin pe piața fast food-ului din România
Taco Bell intră pe piața fast-food-ului din România într-o competiție dominată de McDonald's și KFC.
Românii lasă anual peste 2 miliarde de lei în acest tip de restaurante, astfel că piața este una cu un potențial imens.
„Segmentul de fast-food a atras atenția consumatorilor români datorită activității brandurilor internaționale precum McDonald’s și KFC care au reușit să aducă mai aproape stilul de viață occidental“, spun analiștii Euromonitor. Creșterea puterii de cumpărare i-a determinat pe români să iasă mai des în oraș, iar restaurantele de tip fast-food au avut de câștigat de pe urma acestei situații. Shaormeriile și restaurantele au devenit locuri de întâlnire pentru consumatorii de toate vârstele și profesiile, potrivit ZF.
„Premier Restaurants România este liderul incontestabil al acestei piețe, prin intermediul McDonald’s România controlând 29% din piață în valoare și 31% în volum (număr de tranzacții)“, potrivit Euromonitor. Pe locul secund se află lanțul american KFC. Fiecare dintre cele două lanțuri are circa 65-70 de localuri în România, iar afacerile lor cumulate sunt de circa 1 mld. lei.
Taco-Bell este un lanț celebru de fast food în Statele Unite ale Americii, care are în prezent peste 6500 de restaurante. Restaurantul servește o diversitate de mâncăruri mexicane.
Nu cu mult timp în urmă pe piața din România intra și Burger King care deschidea opt restaurante. Brandul nu a avut însă prea mare succes în țara noastră, iar afacerile au intrat rapid în declin, primele trei restaurante fiind închise în 2011 și ultimele în anul 2012
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News