Astfel data de 17 martie va 'rămâne în memoria și-n patrimoniul simbolic al Companiei noastre prin două întâmplări fericite care ne-au bucurat nespus. Evenimente pozitive care ne-au reconfirmat ceea ce știm de mult. Că la Cluj Napoca suntem oameni înainte de a fi orice altceva.
Dorim ca bucuria noastră, creată de faptele deja firești ale călătorilor și șoferilor noștri, să o împărtășim și opiniei publice. Și în acest fel putem contribui la încetățenirea în plan național a unei mentalități specifice Clujului și interesului comun de a avea o înaltă calitate a vieții. Standard care presupune, firește, nu doar trai bun, ci mai ales calitate umană înaltă a cetățenilor care fac parte dintr-o comunitate, precum este cea clujeană.
Astfel, în dimineața zilei de 17 martie, venerabilul nostru călător, M. P. din Turda, a uitat pe bancheta din autobuzul 825, care circula pe Linia 30, o mapă în care se aflau acte și 1035 de euro. La ora 9:30, șoferul nostru, Cristian Faur, la verificarea autobuzului, parcat la capătul de linie din cartierul Grigorescu, a găsit mapa cu bani și a predat-o șefului de coloană, Cornel Bucur. La ora 12:00 călătorul nostru, îngrijorat, s-a prezentat la biroul CTP din Grigorescu pentru a se interesa dacă cineva a găsit mapa. L-am primit cu drag și i-am restituit bunurile, așa după cum confirmă și înregistrarea video a procedurii de predare-primire, făcută la solicitarea călătorului nostru. Domnia sa a cerut expres ca această fericită întâmplare să fie adusă la cunoștința opiniei publice.
În aceeași zi, la ora 14:43, călătorul nostru, Marius Pamfiloiu, a sunat la Dispeceratul CTP anunțând că a găsit în troleibuzul nr. 105, aflat pe Linia 6, o borsetă, în care se aflau acte de identitate și suma de 1660 de euro. Bunurile aparțineau unuia dintre apreciații dirijori ai Clujului, A. C. Călătorul nostru a predat bunurile impegatului de mișcare al CTP de la capătul de linie din Bucium, Marian Zăhan. Tot colegul nostru a fost cel care, la ora 16:10, i-a predat borseta cu banii și actele celui care a crezut că le-a pierdut definitiv.
Astfel, Compania de Transport Public din Cluj Napoca, prin gesturile firești ale Călătorilor și Colegilor noștri, a putut să aducă o rază de soare și primăvara în sufletele întristate ale celor doi călători ai noștri.
Precizăm că fiecare zi înseamnă pentru șoferii, Dispeceratul și birourile noastre din capăt de linie nu doar asigurarea unui serviciu de transport public la timp în siguranță în metropola clujeană, ci și o activitate care ne bucură și înviorează, atunci când redăm oamenilor ceea ce au crezut că au pierdut în mijloacele noastre de transport', transmite Compania de Transport Public Cluj-Napoca.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Știați că un singur stat din Europa are graniță terestră cu Africa iar 9 din 10 români răspund greșit
- BANCUL ZILEI: Ați greșit numărul!
- Horoscop 6-12 mai 2024: Zodia care s-a certat cu toată lumea. Daniela Simulescu: „Îți recomand mai mult pragmatism” /video
- Ploi abundente, grindină și vânt puternic în prima zi de Paști. Județele vizate de fenomenele meteo extreme
- Culmea prostiei în hipermarketuri. O decizie bizară pe care marii retaileri o iau și care stârnește furia românilor
- De ce nu ni se arată cum se fac crenvurștii. Bulai: Am văzut cu ochii mei ce se întâmplă la o fermă de curcani / video
- SRI, mai necredincios ca Toma în noaptea de Înviere. Mesaj simpatic / foto
- O biserică de o frumusețe rară din România, construită în 1878, a ars în totalitate în noaptea de Înviere / foto
- Acuzații în presa austriacă: Dronele militare rusești folosesc AI dezvoltat cu Kaspersky
- Nu s-a mai întâmplat de 23 de ani în SUA. Adrian Mitroi: Inflația este lipicioasă, iar dolarul este prea tare