Freshful by eMAG: peste 123.000 de ouă și 4.600 de cozonaci și pască au fost comandate anul acesta de Paște 
Data actualizării:
Data publicării:
Autor: Ema Apostu
WhatsApp
Pregătirile pentru Paște au fost făcute online, iar Freshful by eMAG, primul hypermarket 100% online, a înregistrat cu 16% mai multe comenzi decât în anul precedent.

Printre cele mai căutate produse au fost: cozonacul, ouăle, carnea de miel, pasca, vopseaua de ouă și untul. În medie, comenzile au avut o valoare cu 19% mai mare decât în 2023.

„Anul acesta, de Paște, am observat un interes în creștere pentru comandarea online a alimentelor proaspete și întreaga noastră echipă a lucrat cu motoarele turate pentru a asigura o experiență foarte bună cu fiecare comandă. De exemplu, în Săptămâna Mare, top 5 cei mai harnici livratori din echipa noastră au dus la domiciliul clienților peste 1.000 de comenzi. Clienții au profitat de oferta variată și de prețurile bune pe care le-am pregătit împreună cu producătorii locali și micii artizani, iar în cea mai aglomerată zi, Vinerea Mare, au plasat cu 9% mai multe comenzi decât în 2023,” a declarat Andrei Popescu, General Manager Freshful by eMAG.

Peste 123.000 de ouă, 4.600 de cozonaci și pască au fost livrate online 

În topul celor mai comandate categorii de produse au fost: apa, legumele și fructele proaspete, verdețurile și ierburile aromatice, brânzeturile și produsele lactate, făina, zahărul și produsele gourmet, dar și băuturile carbogazoase. În total, în Săptămâna Mare au fost comandate 123.480 de ouă, peste 7.000 de kilograme de miel, peste 4.600 de cozonaci și pască. De asemenea, clienții au adăugat în coș peste 14.000 de sticle de vin, cu 760 de etichete diferite.

Cea mai mare comandă de Paște: 3.639 de lei

Alături de produsele tradiționale de Paște, clienții au adăugat în coș și înghețată și deserturi congelate care au înregistrat o dublare a comenzilor comparativ cu anul trecut. De asemenea, băuturile necarbogazoase și siropurile au înregistrat o creștere de 49% a cererii. Fiindcă anul acesta Săptămâna Mare s-a suprapus și cu 1 mai, ziua care marchează și debutul sezonului de grătare și timp petrecut în aer liber, clienții Freshful au plasat cu 46% mai multe comenzi de mici și specialități de carne proaspătă. Cea mai valoroasă comandă plasată în Săptămâna Mare a avut valoarea de 3.639 de lei și a fost livrată în Sectorul 1, iar cea mai complexă comandă a avut 180 de articole și fost livrată în Sectorul 3. În plus, cel mai loial client a plasat 5 comenzi în Săptămâna Luminată. 

*** 

Despre Freshful by eMAG

Companie românească fondată în 2021, Freshful by eMAG este primul hypermarket 100% online din România, și oferă clienților săi o gamă variată de peste 18.000 de produse alimentare și băuturi de larg consum, de la partenerii și producătorii locali. Freshful vine în sprijinul tuturor celor care vor să economisească timp, cu un serviciu de livrare, în aceeași zi sau programată, a unui coș complet de cumpărături săptămânale, de la fructe, legume, carne, pește, pâine proaspătă, lactate și mezeluri, la produse congelate, băuturi și articole de uz casnic. Clienții Freshful pot găsi într-un singur loc o diversitate de produse locale, internaționale, ECO și BIO, pentru o alimentație echilibrată și un stil de viață sănătos. Freshful livrează din depozitul propriu cu temperatură controlată, folosind mașini frigorifice, până la ușa clientului, 7 zile din 7.

În primii 2 ani de activitate, Freshful by eMAG a livrat peste 1,1 milioane de comenzi cu ajutorul a 400 de livratori.
3 din 4 clienți Freshful by eMAG sunt abonați ai serviciului Genius, beneficiind de livrări gratuite în funcție de valoarea comenzii și de reduceri exclusive.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel