Data publicării:

Foto - Packard Custom Eight Deluxe, la Registrul Auto Român

Autor: Florin Răvdan | Categorie: Stiri
WhatsApp

Inspectorii RAR au avut parte de o maşină extrem de rară produsă în SUA. 

"O RARitate: Packard Custom Eight Deluxe. Această mașină fabricată în 1948 are un motor de 5.2L pe benzină, cu 8 cilindri în linie, iar proprietarul a refăcut-o aproape în totalitate în anul 2019", au scris cei de la Registrul Auto Român pe Facebook. 

VEZI MAI MULTE FOTOGRAFII ÎN GALERIA FOTO

Un şofer a venit cu maşina la RAR să îşi ia ITP-ul, dar a făcut trei greşeli: Pe scurt, motiv de respingere

Un şofer a mers la Registrul Auto Român pentru a-şi lua certificatul de Inspecţie Tehnică Periodică. Dar a făcut mai multe greşeli! 

"Posesorul acestui autovehicul a venit la RAR Bacău pentru redobândirea certificatului de înmatriculare, reținut pentru lipsa ITP. Până aici, nimic anormal am putea spune, cu excepția faptului că a circulat fără inspecția tehnică periodică valabilă. Si cu excepția lipsei filtrului de particule (DPF). Și cu excepția prezenței unui sistem de tipul “exhaust cut-off”, care putea fi activat din telecomandă. Practic, această improvizație face ca evacuarea gazelor și a sunetului să se facă înainte de toba finală.

Lipsa filtrului de particule (DPF), combinată cu schimbarea fluxului normal al evacuării, nu mai asigură încadrarea în norma de poluare specifică acestui autovehicul și reprezintă o modificare neomologată adusă sistemului de evacuare. Pe scurt, motiv de respingere la inspecția tehnică periodică", scriu cei de la RAR pe Facebook.

Motocicletă cu ataş, care a avut ultimul ITP în 1999, readusă la viaţă. A fost ţinută în condiţii perfecte - Foto

Inspectorii Registrului Auto Român au avut pe mâini o motocicletă cu ataş, al cărei ITP a expirat în septembrie 1999. 

"Ultima inspecție tehnică periodică a acestei motociclete cu ataș a fost valabilă până la data de 03.09.1999… Așa a început să ne relateze Sebastian Hârbu, colegul nostru de la RAR Bacău, povestea impresionantă a acestui vehicul care a fost adus ieri în reprezentanță.

Adevărul trist este că proprietarul acestei I.J. Planeta 5 a încetat din viață în urma unui accident greu de înțeles, cazând pur și simplu în mers de pe ea acum 24 de ani. Motocicleta a rămas intactă, iar cel mai bun prieten al său vrea acum să o repună în circulație, după ce a ținut-o într-o stare perfectă de conservare timp de zeci de ani. În fotografii putem vedea documentele din acele vremuri, încremenite în timp", au scris cei de la RAR pe Facebook.

Motocicletă modificată, picată la RAR: Avem oarecare indicii că nu asta a fost viziunea inginerilor japonezi

Inspectorii RAR au fost nevoiţi să nu mai acorde ITP unei motociclete modificate. 

"Ce avem noi aici?! O motocicletă pare că a avut ceva de ascuns…

În schimb, colegii noștri de la RAR Vaslui nu i-au ascuns proprietarului motocicletei că vehiculul a fost respins la verificarea pentru redobândirea certificatului de înmatriculare reținut în trafic din motive evidente.

Avem oarecare indicii că nu aceasta a fost viziunea inginerilor japonezi care au gândit evacuarea acestui model de motocicletă.  

Totuși, pentru că ne-ați întrebat, vorbim despre modificări neomologate aduse sistemului de evacuare și amortizare a zgomotului. Suplimentar, ce nu se vede în fotografii, neconformități la sistemul de iluminare și semnalizare", au transmis cei de la RAR pe Facebook. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel