Într-o scrisoare comună trimisă marţi legislatorilor UE, semnatarii insistă că eliminarea de pe drumuri a vehiculelor care ard combustibili fosili este imperativă pentru ca Europa să-şi atingă obiectivul de zero emisii până în 2050. Aceasta include adoptarea unei legislaţii care stabileşte standarde şi un calendar clar de urmat pentru industrie şi furnizori, pentru a asigura tranziţia la vehiculele electrice.
'Ne propunem ca toate vehiculele Ford să aibă emisii zero până în 2035. Pentru a realiza acest obiectiv cu succes, factorii de decizie din UE trebuie, de asemenea, să stabilească obiective naţionale obligatorii pentru o infrastructură de încărcare electrică fără probleme, care să răspundă cererii tot mai mari de vehicule electrice', a declarat Stuart Rowley, preşedinte, Ford Europa.
Factorii de decizie din UE decid în prezent cu privire la noi reguli privind maşinile eco, în urma unei propuneri a Comisiei UE susţinute de semnatari conform căreia numai maşinile şi autovehiculele comerciale noi cu emisii zero pot fi vândute în întreaga UE începând cu 2035. Parlamentul European şi guvernele UE îşi vor decide poziţiile în iunie, legea finală urmând să fie adoptată în toamnă. Pentru Ford Europa, drumul către vehicule cu emisii zero este pavat de o nouă generaţie de şapte vehicule de pasageri şi vehicule comerciale, complet electrice, complet conectate, care vor veni în Europa până în 2024.
În frunte se află Mustang Mach-E, care anul trecut a obţinut evaluări maxime de siguranţă şi ecologice de la Euro NCAP şi Green NCAP şi E-Transit, care a primit distincţia de aur de la Euro NCAP pentru sistemele sale avansate de asistenţă a şoferului. În luna martie, constructorul auto Ford a transferat proprietatea fabricii de la Craiova către partenerul său Ford Otosan, cel mai mare producător de vehicule comerciale din Europa, acest proces fiind condiţionat de aprobările autorităţilor relevante şi ca urmare a consultărilor.
Ford şi Ford Otosan speră ca procesul de transfer al proprietăţii să fie finalizat în cel de-al treilea trimestru al anului 2022. Ford Otosan (Ford Otomotiv Sanayi A.Ş.) este o companie cotată la bursă, în care Ford şi Koc Holding au acţiuni egale. Pe lângă producerea gamelor Transit, Transit Custom şi Transit Courier, Ford Otosan este centrul de excelenţă şi liderul global de inginerie pentru dezvoltarea vehiculelor comerciale grele şi a grupurilor motopropulsoare Ford Trucks şi oferă asistenţă globală pentru ingineria de motoare diesel şi vehicule comerciale uşoare Ford, informează Agerpres.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- SUA și Coreea de Sud blochează transporturile de petrol din Coreea de Nord. Cooperare ilegală cu Rusia, suspectată
- Musaca de post, rețeta simplă. Cine a zis că fără carne n-are gust?
- Ruptura dintre Harry și William, tot mai adâncă. Condiția Ducelui de Sussex pentru a veni de Paște în Marea Britanie
- Horoscop 27 martie: Berbec, Taur, Gemeni, Rac, Leu, Fecioară. Zodia care trebuie să facă schimbări la serviciu. Șefii te vor privi cu alți ochi
- Modificare majoră în Programul Casa Verde Fotovoltaice 2024. Laurențiu Neculaescu (AFM): Am învățat de anul trecut / video
- Cele mai vândute telefoane din lume. Samsung nu este nici măcar în top 10
- Șoferii, constrânși fizic să reducă viteza. Titi Aur, despre măsura care îi deranjează pe teribiliști: Forțată, dar necesară! / video
- Mircea Coșea analizează ”războiul șefilor de la guvern cu șefii BNR”: Trebuie să ne speriem!
- Casa Verde Fotovoltaice 2024. Laurențiu Neculaescu, AFM: Buget record! Actele necesare
- Noi reguli în aeroporturile din România, din 31 martie. Poliția de Frontieră explică ce se schimbă odată cu intrarea în Schengen aerian