Firmă în sediul avocatului tău: scapi de birocraţie şi are cine vorbi cu Fiscul
Timpul necesar lansării unei firme s-a dublat, datorită complicării procedurii de solicitare şi eliberare a actelor unei noi societăţi comerciale.
Doi ani de criză , dar mai ales reglementările noi privind înfiinţarea firmelor, vor duce la scăderea cu 20% a numărului de societăţi nou înfiinţate.
Simona Olteanu, Managing Partner la Scărlătescu Law Office, propune oamenilor de afaceri care vor să-şi deschidă o firmă să aibă sediul social la cabinetul avocatului. Ea arată că noua lege detaliază modul de a obţine certificatul care atestă câte sedii sociale sunt situate la acea adresă, dar nu stabileşte şi procedura de radiere a sediilor din baza de date respectivă. Din această cauză apartamentele în care s-au înregistrat sedii în conformitate cu noua procedură, dar care din varii motive vor fi mutate în scurt timp, vor rămâne blocate entru că în baza de date a administraţiilor financiare vor figura în continuare ca sedii sociale ale unor firme.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News