Data actualizării:
Data publicării:

Filmul "Teambuilding, făcut praf în social media: "O încercare jalnică de umor / "Aţi avea mai multe şanse la OnlyFans" / "Am auzit mai multe înjurături decât în ultimii 4-5 ani în viața de zi cu zi"

Autor: Ema Apostu | Categorie: Cultura
WhatsApp
Sursa foto: Facebook Teambuilding filmul
Sursa foto: Facebook Teambuilding filmul

Filmul Teambuilding a creat controverse în mediul online, atrăgându-și mai multe critici. 

Filmul a fost criticat în social media. Iată ce au scris pe pagina de Facebook a filmului mai multe persoane dintre cele care au văzut filmul:

“Foarte slabă prestația “actorilor”. Probabil nici nu sunt actori. Păcat de generația de actori dispărută”;

“Credeam că sunt singura care vede “situația” așa! Glume de toată jena, care dacă nu se fac urlând și în mod agresiv, nu pot sa fie glume!”;

"Comedie spumoasă? Cum ai putea numi chestia asta denumită "teambuilding" drept comedie, când am auzit mai multe înjurături, cuvinte obscene decât în ultimii 4-5 ani în viaţa de zi cu zi? Ce e amuzant să vorbeşti despre organele sexuale din 3 în 3 minute sau să conduci beat? Dar să te droghezi? Aţi avea mai multe şanse la OnlyFans sau Super One";

"Nu pot să cred că avem o așa apreciere pozitivă, în masă, la un film de o calitate îndoielnică.... Spune mult despre noi ca popor...";

"Am mers din curiozitate şi ca să-l susţin pe Micutzu. Prima jumătate a filmului e de nota 4 din 10, a doua e de 6.5 din 10 (nota 7 fiind un film ok de văzut dar nu wow)";

"Nu ascund faptul că fac parte din altă generație și consider filmul o încercare jalnică de umor (ca sa fiu blând). Știu că e un pamflet, știu că e posibil ca ceea ce am văzut să se potrivească în mare măsură cu ceea ce se întâmplă în firmele de azi, dar nu am găsit umor decât în mică măsură. Despre limbaj... ce să mai spun? Dacă așa se face umor azi, înseamnă că Birlic, Giugaru, Cotescu, Caragiu and Co. chiar merită premiul Oscar. Dar respect tinerii de azi și, dacă pentru a bufni în râs, trebuie să îți bagi p*** (fără perdea), atunci ok. Fie și așa. Eu personal regret banii aruncați pe bilet";

"Atâta reclamă pentru filmul ăsta pe foarte multe site-uri... Vorba aia, lauda de sine nu miroase a bine şi, în plus, "ăia sunt actori"? Vai de noi! Și gratis să îl văd, nu îmi trebuie!";

"Un film submediocru, plin de vulgarități și clișee de doi lei. Dacă a fi comediant înseamnă să spui p*** mea la fiecare frază... no comment. Aud comparații cu B.D. și Nea Mărin Miliardar sau Cuibul de Viespii. Este de-a dreptul ofensator".

Ce spun BRomania și Micutzu

 

"Asta funcționează cel mai bine la români"

"Cu siguranță mă așteptam la critici. Cele mai multe dintre acestea au fost foarte light, majoritatea au avut în vedere limbajul sau umorul. Acest tip de limbaj este reprezentativ pentru corporații, iar umorul este subiectiv. Noi ne-am propus să surprindem anumite pasaje și acțiuni din viața de corporație și să le expunem într-un mod cât mai amuzant. La nivel de umor, noi ne încadrăm în zona de satiră.

Cred că asta funcționează cel mai bine la români: să ai grijă să nu fie prea real și prea luat în serios, dar nici parodie. Este un film cu de toate: cu glume facile, cu umor de situație, cu umor negru pe alocuri, așa cum cred eu că ar trebui să fie o comedie. Cred că are de toate și datorită acestui lucru a funcționat și a avut succes. Însă umorul este subiectiv, iar intenția noastră cu această comedie a fost să-i facem pe oameni să râdă”, a spus BRomania, pentru Adevărul.

"Sunt convins că fiecare privește în funcție de propriile gusturi. Genul meu preferat de comedie nu este și al altuia și e normal așa. Sunt convins însă că majoritatea oamenilor va fi super plăcut impresionată de performanța actoricească și de nivelul glumelor care, din punctul meu de vedere, e unul destul de bine organizat în straturi”, declara Micutzu pentru sursa citată.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel