Festivalul de la Cannes, ajuns la cea de-a 75-a ediţie şi care se va desfăşura în perioada 17 - 28 mai, va face o incursiune în lumea virtuală cu ajutorul jocului video Fortnite, prin intermediul căruia utilizatorii se vor putea pune în pielea unui reporter, unui actor sau a unui regizor, relatează EFE, citată de Agerpres.
"Pentru noi era important să aducem Festivalul de la Cannes la îndemâna noilor generaţii. Cel mai mare festival de filme din lume trebuie să fie accesibil tuturor: platformele jocurilor video sunt locul perfect pentru a implica această generaţie", notează miercuri într-un comunicat consilierul delegat al mediului online francez Brut.
Cele mai cunoscute locuri din Cannes vor putea fi vizitate virtual
Brut, lansat în 2016 şi destinat în principal tinerilor, este difuzat în principal pe reţelele de socializare şi în format video şi a devenit recent partener al festivalului. Mediul online a reamintit în comunicatul său, că de mai multe luni dezvoltă experienţe specifice în noi formate.
Studioul Vysena a recreat virtual câteva dintre locurile cele mai cunoscute de pe Croazetă, precum Palatul Festivalurilor şi celebra sa scară, pe care trebuie să o urci obligatoriu ca să intri în sala de proiecţie a filmelor.
Utilizatorul poate trăi experienţa ca şi cum ar fi un reporter, un actor care participă la un photocall sau care păşeşte pe covorul roşu, oferindu-i posibilitatea de a strânge laolaltă întreaga distribuţie a filmului, sau de a porni în căutarea paginilor pierdute ale unui scenariu prin întreg oraşul.
Nu este singura inițiativă pe care Cannes o oferă anul acesta noilor generaţii, având în vedere că festivalul s-a asociat şi cu TikTok, creând un concurs de scurtmetraje în această categorie unde vor putea fi prezentate conţinuturi exclusive.
Martin Scorsese lansează o sală de cinema VIRTUALĂ
Regizorul Martin Scorsese a lucrat timp de mai bine de trei decenii în fruntea The Film Foundation. O mie de filme clasice au fost restaurate de la înfiinţarea organizaţiei, cu scopul de a le promova, conserva şi salva de la uitare, transmite News.ro. Asociaţia va lansa din 9 mai o nouă iniţiativă: o sală de proiecţie virtuală.
La începutul fiecărei luni, un lungmetraj va fi difuzat. Pe 9 mai, este programat filmul romantic ”Know Where I’m Going!” de Michael Powell şi Emeric Pressburger. The Film Foundation a supervizat restaurarea sa împreună cu Cinemateca britanică, BFI. Filmul a fost onorat vara trecută cu o sesiune la Cannes Classics a Festivalului de la Cannes. Ocazie pentru cinefili de a redescoperi povestea acestei tinere englezoaice ambiţioase (Wendy Hiller) ce călătoreşte în Hebride pentru a se căsători cu logodnicul ei mai înstărit. Când timpul îi separă pe diferite insule, ea începe să aibă îndoieli cu privire la meritele acestui aranjament şi să fie sfâşiată între acest om şi un ofiţer de marină (Roger Livesey). Citește mai multe AICI.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- A murit Naomy, cea mai controversată vedetă a anilor 2000
- Când începe explorarea Cartofului de Aur, cel mai "scump" asteroid din spațiu, estimat la 10.000 de cvadrilioane de dolari. NASA a făcut anunțul
- Semafoarele care educă șoferii. Titi Aur: Spania are de foarte mult timp introdus acest sistem. E demonstrat 100% că sunt utile / video
- Adrian Negrescu: Va fi primul Paște fără miel pentru majoritatea românilor, în condițiile în care prețul cărnii a atins un nivel fără precedent în ultimii 30 de ani
- Weekendul 19-21 aprilie, marcat de un eveniment nemaiîntâlnit din 1941 încoace. Daniela Simulescu: Nu ne plictisim deloc zilele ce urmează!
- Prima luptă între un pilot uman și un avion controlat de inteligența artificială: Un "moment de transformare în istoria aerospațială"
- Chirieac, după riposta Israelului asupra Iranului: S-ar putea să încheiem această pagină neagră din istoria Orientului Mijlociu
- Paradox cu judecătoarea care nu știa că Sebi a murit. Motivul pentru care a făcut „gogonate“ în sala de judecată / video
- Klaus Iohannis, în Republica Coreea. E prima țară din regiunea Asia-Pacific cu care România a ridicat relațiile la nivel de Parteneriat Strategic, semnat în 2008
- Au început să apară supermarketuri low-cost. Locuitorii se declară încântați de prețurile mult mai mici ale produselor