Ferrari-ul lui Michael Schumacher, scos la vânzare. Singura maşină care a câştigat toate cursele de Formula 1 la care a participat
Data publicării:
Autor: Florin Răvdan
WhatsApp
Facebook Ferrari
Facebook Ferrari
Casa de licitaţii Sotheby a anunţat că monopostul Ferrari F300, care i-a aparţinut lui Michael Schumacher, va fi scos la vânzare. Este singura maşină care a câştigat toate cursele Formula 1 la care a participat. 

Pe 7 ianuarie 1998, Ferrari a invitat peste 800 de jurnalişti la Maranello pentru a-şi prezenta noua maşină, F300. Michael Schumacher, pilotul secund Eddie Irvine, preşedintele Ferrari, Luca di Montezemolo şi managerul Jean Todt, au fost prezenţi şi ei la această prezentară. 

Maşina venea cu un motor Tipo 047 de 3 litri, care dezvolta 800 cai putere şi o putere maximă de 17.500 rpm. 

În plus, maşina avea şi un sistem de evacuare tip periscop care să scoată căldura din cutia de viteze secvenţială în şapte trepte, scrie rmsothebys.com

Maşina cu numărul 187, cea scoasă acum la vânzare, ar fi fost construită la Maranello cândva la începutul anului 1999, fiind a şaptea din doar nouă maşini construite în acel an pentru sezonul de Formula 1. Mai mult decât atât, este singurul F300 cu un record perfect pe circuit. Cu Schumacher la volan, maşina a câştigat toate cele patru Grand-Prix-uri în care a concurat. 

Preţul de pornire este între 6 şi 8 milioane de dolari, anunţă casa de licitaţii. 

Viteza ameţitoare la care ajunge un Ferrari SF90 cu 1100 cai putere

ompania Novitec şi-a modificat modelul Ferrari, cât timp compania mamă pregăteşte o versiune şi mai rapidă a supermaşinii SF90.

Modificările includ un nou spoiler față, inserții de carbon pe capotă și, opțional, aripi față modificate. De asemenea, sunt disponibile mai multe modele de jante, cu dimensiuni de 20 sau 21 de inch.

La interior, Novitec spune că poate adăuga mai multă individualitate cu piele și Alcantara. Alte modificări includ arcuri care să reducă garda la sol. Astfel, garda la sol a fost coborâtă cu 3 centimetri în față și 2,5 în spate.

Pe lângă modificările estetice, Novitec i-a oferit lui SF90 și un plus de putere. Astfel, puterea a crescut cu 109 cai, totalul fiind de 1109 cai putere. Accelerația a fost puțin îmbunătățită în urma acestor modificări. Ferrari SF90 face sprintul 0-100 în doar 2.4 secunde.

Viteza de vârf sare peste 340 km/h, dar Novitec nu a dat o valoare exactă, scrie promotor.ro. VEZI AICI IMAGINI CU MAŞINA

Ferrari nici nu se gândeşte la maşini electrice. Ce motor va avea primul SUV al companiei

Astfel, primul SUV produs de companie va avea un motor de 12 cilindri sub capotă, nicidecum unul prietenos cu mediul. 

SUV-ul Pursangue va fi dezvăluit în acest an. 

"Am testat mai multe opţiuni, dar era clar că V12 aducea cea mai bună performanţă şi cea mai bună experienţă de condus. Era opţiunea corectă pentru piaţă", a declarat Benedetto Vigna, CEO Ferarri, citat de Daily Mail.

Purosangue va rivaliza cu DBX-ul lui Aston Martin şi cu Urus-ul lui Lamborghini în segmentul super SUV, iar specialiştii se aşteaptă ca preţurile de pornire pentru aceşti bolizi să fie 200.000 lire. 

Dacă va avea motorul V12, Ferrari va avea un avantaj major în faţa rivalilor, pentru că celelalte două SUV-uri menţionate vor avea motoare V8. 

Noile mașini Formula 1 afectează sănătatea piloților, avertizează Carlos Sainz

Pilotul Ferrari spune că el și unii dintre rivalii săi sunt îngrijorați de efectul pe termen lung pe care îl are efectul sever de „porpoising”, cauzat de noile mașini cu efect de sol.

„Nu am nevoie de sfaturi de specialitate ca să știu că zece ani în felul ăsta vor fi dificili și va trebui să lucrezi mult la mobilitate și flexibilitate”, este citat spaniolul de La Gazzetta dello Sport.

„Mi-am făcut analizele obișnuite – pe spate, în jurul gâtului – și anul acesta tot corpul meu e foarte rigid”.

El spune că acum revine autorităților F1 să investigheze amploarea problemei.

„Este vorba despre a înțelege cât de mult trebuie să plătească un pilot pentru mașina lui de Formula 1, cu spatele și sănătatea lui, câtă vreme promovăm acest tip de filozofie auto”, a spus Sainz.

"Trebuie să deschidem dezbaterea în acest sens. Cred că regulamentele sunt grozave - fac ceea ce aveam nevoie pentru a concura. Dar este necesar să concurăm cu gâtul și spatele înțepenite."

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel