Data publicării:

Ferrari, o nouă etapă de dezvoltare. Un model surpriză

Autor: Mircea F. Cristian | Categorie: Economie
WhatsApp

Constructorul italian de automobile sport Ferrari NV intenţionează să majoreze producţia din cauza creşterii neaşteptate a cererii.

Constructorul italian de automobile sport Ferrari NV intenţionează să majoreze producţia prin introducerea celui de-al doilea schimb în 2018, în condiţiile în care livrările vor atinge, cu un an mai devreme decât se preconiza, ţinta de 9.000 de vehicule pe an, au declarat pentru Bloomberg surse din interiorul companiei.

Această majorare a producţiei face parte din planul directorului general Sergio Marchionne de a creşte productivitatea prin extinderea liniei de produse combinată însă cu menţinerea unui preţ exclusivist de cel puţin 170.000 de euro pe model. Marchionne urmează să prezinte, la începutul lui 2018, noul său plan strategic pe termen mediu.

Potrivit surselor care au dorit să îşi păstreze anonimatul, noul plan strategic va include primul model de tip SUV al celor de la Ferrari, în condiţiile în care obiectivul de vânzări anuale ar urma să fie superior limitei de 10.000 de unităţi pe an. Printre celelalte obiective ale planului se numără şi dublarea profitului operaţional până la două miliarde de euro în 2022.

Ferrari şi-a îmbunătăţit deja ţinta de profit pentru 2017 după ce lansarea unor super-automobile în ediţie limitată a permis constructorului italian să îşi atingă obiectivul de profit cu doi ani mai devreme. În acest an, profitul operaţional al Ferrari ar urma să se ridice la un miliard de euro.

[citeste si]

Conform informaţiilor incluse în prospectul pentru listarea acţiunilor Ferrari la New York Stock Exchange în luna octombrie 2015, constructorul italian preconiza să vândă 9.000 de automobile în anul 2019. Însă, potrivit surselor citate de Bloomberg, deja în 2018 producţia ar putea fi majorată cu 7% până la 9.000 de unităţi, de la aproximativ 8.400 de unităţi în acest an. În mod normal, producţia constructorului auto italian urmează o evoluţie similară cu cea a livrărilor, având în vedere că Ferrari are o listă de aşteptare de peste 12 luni pentru majoritatea modelelor sale.

Marchionne, citându-l pe fondatorul companiei Enzo Ferrari, a spus în trecut că Ferrari ar trebui să vândă cu cel puţin un automobil mai puţin decât cere piaţa.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel