Data publicării:
FERRARI. Enrico Galliera, vicepreședinte, despre producția în România - INTERVIU
DC News a discutat în exlcusivitate cu Enrico Galliera, Senior Vicepreședinte la gigantul Ferrari.
Ferrari, profitabilitate în România
„E dificil să vorbim despre profitabilitate în România. Suntem o companie globală, avem o politică globală, așadar prețul în România este la fel ca și prețul în Europa de Est. Încercăm să dobândim profitabilitate în toată lumea.
Strategia Ferrari e să identifice clienții în toată lumea. Ținta reală este clientul, nu piața. Fiecare client este important pentru Ferrari. Nu există un top.
Trebuie să ne asigurăm că oriunde în lume, inclusiv în România, clineții primesc aceleași servicii de top din partea noastră”, spune Vicepreședintele Ferrari.
Ferrari, o mașină greu de achiziționat
„Lucrăm într-un segment foarte mic. Nu vindem sute sau mii de mașini. Ferrari vinde un număr limitat de mașini. Numărul este mic, dar proprietarii sunt foarte pasionați”.
În ceea ce privește piața din România, Enrico Galliera spune că aceasta este la fel ca și în restul lumii. Astfel, unii proprietari sunt „pasionați de modelele clasice, alții de cele vintage sau alții optează pentru o mașină sport foarte puternică”.
[citeste si]
Ferrari, producție în România?
Enrico Galliera a vorbit și despre o posibilă producție a gigantului în România. Vicepreședintele Ferrari a explicat de ce brandul este unic.
„Sunt câteva exemple de succes (nr. - branduri care produc în România). Însă una din caracteristicile Ferrari, ce face compania diferită, este că totul se produce într-un mic sat, Maranello. Dorim să ne păstrăm această caracteristică .
În ceea ce privește un posibil model SUV de Ferarri, dar și unul electric, Galliera spune că acestea sunt proiecte pe termen lung, pe care nu dorește să le abordeze, precizând că Ferrari se axează pe proiectele actuale.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News