La 40 de ani distanță de la lansarea primului motor V8, amplasat pe puntea spate a modelului 308 GTB, Căluțul Cabrat deschide un nou capitol în istoria motoarelor sale de 8 cilindri. Ferrari 488 GTB oferă performanța unei mașini de circuit, de care se poate bucura din plin chiar și un conducător auto neprofesionist.
Noua berlinetă încorporează strălucit experiența Ferrari, atât în F1, cât și în WEC, unde 458 GT deține titlul mondial, câștigând și categoria sa în ultimele 2 ediții la cursa de la Le Mans de 24 de ore. Noul model exploatează la maxim know-how-ul dobândit de tehnicienii Ferrari în ultimul deceniu prin programul XX, prin intermediul căruia mașinile extreme dedicate circuitelor au devenit disponibile și gentlemanilor pasionați de noi provocări.
Datele obținute au avut o contribuție semnificativă la rafinarea sistemelor electronice și de control, astfel încât cel care se află în spatele volanului să se poata bucura cât mai mult de performanțele incredibile ale acestei noi mașini.
Motorul
Motorul de 3902 cc V8 turbo este în topul clasei sale pentru puterea dezvoltată, cuplu și timpi de răspuns, ceea ce îl face noul punct de reper pentru acest tip de arhitectură. Acesta dezlănțuie 670 CP la 8.000 rpm, împreună cu 760 Nm cuplul maxim în a șaptea treaptă de vitez și un timp de răspuns la accelerator de doar 0,8 secunde la 2.000 rpm. Aceste cifre sunt suficiente pentru a permite Ferrari 488 GTB să accelereze de la 0-200 km/ h în nu mai mult de 8.3 secunde, iar atunci când este combinat cu inovațiile radicale introduse la toate aspectele de performanță ale mașinii, să realizeze un tur de pistă la Fiorano în doar 1 minut și 23 de secunde.
Citește și: Ferrari FXX K, supersportiva extremă. Mașina cu 1050 CP - FOTO -
Cutia de viteze
Cutia de viteze este prevăzută cu un management de cuplu variabil, ce lansează cuplul masiv al motorului lin și puternic în întreaga gamă de turații, în timp ce intervalele specifice de transmisie livreaz o accelerație progresivă incredibilă atunci când pedala de accelerație este apăsată până la capăt.
Sunetul
La fel ca întotdeauna, inginerii Ferrari au acordat o mare atenție la perfecționarea sunetului 488 GTB, care este și de această data complet, clar și total distinct.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Doi mari actori români au scris istorie împreună, dar s-au urât în viața reală. De ce nu și-au vorbit timp de 32 de ani
- Marte în Berbec, din 30 aprilie. Ce aduce în viețile noastre. Patru zodii sunt primele afectate
- "Să aprindem grătarele". Ce spune Mihaela Bilic despre mici, cel mai popular aliment printre români
- Probleme pentru doi concurenți, la Te cunosc de undeva: "M-am trezit cu genunchiul umflat"
- Selly, explicații în scandalul cu Radu Alexandru - "piticigratis", Iorga, Adrian Elicopter de Luptă și acuzațiile de viol / video
- Lovitură de teatru la CCR: documente ANAF, declarate neconstituționale în procesele penale
- Dispare obiceiul de a consuma vin? Ce afectează vânzarea popularei băuturi
- Pensionarii primesc pensiile înainte de Paști. Adrian Negrescu: Nu mai ajung în capcana IFN-urilor
- NASA a plasat pe orbită o pânză solară de 80 m². La ce experiment va fi folosită
- DNA, primele acuzații oficiale după perchezițiile la Complexul Energetic Oltenia (CEO). Cine este directorul reținut. Acuzațiile procurorilor