Data publicării:
Facebook Messenger primeşte un nou update
Autor: DCNews Team | Categorie: Tehnologie
Reprezentanţii Facebook Messenger au anunţat în urmă cu câteva zile o serie de schimbări în ceea ce priveşte platforma de mesagerie a reţelei sociale.
De acum, Facebook Mesenger putea fi utilizată şi ca o destinaţie pentru reclame din News Feed. Iată cele 8 schimbări majore pe care le aduce Facebook în Messenger.
Messenger ca destinaţie pentru reclame din News Feed
Facebook începe să ruleze reclame în News Feed care direcţionează utilizatorii să comunice cu un bot în Messenger. Advertiserii vor putea de acum să selecteze Messenger ca destinaţie atunci când utilizatorii dau click pe reclamă şi să folosească orice modalitate call-to-action în reclame, inclusiv „Send Message”, care duce în Messenger. Toate click-urile pe aceste reclame din News Feed vor deschide automat Messenger. La fel ca în cazul reclamelor deja existente pe Facebook, dezvoltatorii şi brandurile vor avea opţiunea să selecteze publicul ţintă şi termenul de livrare. Mai multe informaţii pot fi descoperite aici. Această nou capacitate va fi disponibilă începând cu luna viitoare.
Continuarea AICI
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News