Pentru aceasta, Facebook a început să îi curteze pe marii producătorii de conţinut de pe YouTube şi pe starurile acestora pentru a îşi distribui direct pe reţeaua de socializare clipurile pe care în prezent aceştia le postează pe site-ul de partajare de fişiere video deţinut de Google, potrivit theguardian.com.
Deja unii producători de conţinut pentru YouTube, inclusiv Maker Studios, parte a Walt Disney Co., şi Collective Digital Studio, au început experimentele în acest sens şi au distribuit pe Facebook o parte dintre cele mai cunoscute seriale ale lor difuzate pe YouTube.
Astfel, seria animată "Annoying Orange", creată studiourile Collective, a devenit disponibilă şi pe reţeaua de socializare. Aceste clipuri video le apar utilizatorilor Facebook în cadrul fluxului de ştiri ("news feed") şi pe paginile individuale ale creatorilor acestora.
Strategia competitivă a Facebook nu este o surpriză, în condiţiile în care se estimează că veniturile din publicitate ale lui YouTube vor creşte de la 5,9 miliarde de dolari, în 2014, la 8,9 miliarde de dolari, în 2016.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- De ce militarii și oamenii cu handicap nu au primit „pensia” înainte de Paște 2024. Unde s-a produs confuzia
- Motivul pentru care o tânără a refuzat să mai plătească la casele self-pay din supermarket / video
- Adio, mașini în București? Ce spune Nicușor Dan
- BANCUL ZILEI: Rețeta ciorbei de burtă
- Ieșirea din scenă a lui Klaus Iohannis: pas cu pas, spre scenariul lansat în DCNews în decembrie 2023
- Riscurile la care ne expunem când facem cumpărături de pe Shein și Temu
- "Femeile din România și cele din Italia sunt foarte diferite”. Designerul Giulia Rossignoli dă cărțile pe față: E total invers
- Cum să treci corect pe „sub masă” - Sfântul Epitaf, în Vinerea Mare. Preotul Nicolae Crângașu: Așa se face
- Copiii din București merg degeaba în Herăstrău. Nicușor Dan: Când se va rezolva problema cu locurile de joacă
- Lui Mihai Mărgineanu nu i-a venit să creadă ce a văzut în Vama Veche / foto în articol