
"Probabil că ar fi bine, din punctul meu de vedere. Dacă ne uităm un pic în Germania, sunt foarte multe restricţii în toate zonele considerate a fi periculoase, şi au rămas câteva zone în care poţi merge cu viteză nelimitată. Dar acele zone sunt cu adevărat sigure, nu ţi se poate întâmpla mai nimic. Şi dacă ar fi şi la noi astfel de zone, unde poţi avea un debuşeu, să te duci să vezi cum merge maşina, probabil că nu ar fi rău, din acest punct de vedere.
În acelaşi timp, ar fi rău, pentru că nu avem acea educaţie ca să respectăm legea acolo unde sunt restricţii, iar unde nu sunt restricţii să ne descărcăm.
O fază de genul ăsta am păţit la începutul anilor 90, cu un coleg de la raliuri, care e neamţ. Eram cu el pe undeva pe lângă Munchen. Stând în dreapta lui pe autostradă, unde era fără restricţii şi mergea tare, am văzut că a redus viteza foarte mult într-o zonă unde era restricţie de 120 km/h. L-am întrebat de ce a redus. Şi mi-a zis că dacă nu reduce acolo unde e restricţie, îşi bate joc de zona unde se poate circula liber. Aşa era cultura germană, a şoferului german, încă de atunci.
Probabil că românul nu ar reduce nicăieri.
Dar eu cred că nişte zone libere ar putea să prindă bine, ca să ne descărcăm. Dar depinde şi din ce parte privim", a declarat Titi Aur la DC Conducem.
Cum ar trebui să arate aceste porţiuni de şosea fără restricţie. Exemplul german
"În Germania au rămas fără limită de viteză doar porţiunile aflate în linie dreaptă, unde nu sunt intrări sau ieşiri de pe autostradă, zonele în care sunt puţin probabile evenimentele precum ceaţa sau limitarea vizibilităţii. Au fost găsite cele mai sigure zone şi au fost lăsate libere, fără restricţii. Au mai rămas puţine zone, chiar şi în Germania, fără restricţii, dar e bine că sunt", a mai declarat Titi Aur.
Titi Aur: Pe autostrăzile din România e imposibil de circulat corect. Pentru mine e un stres să conduc pe autostradă
„Pentru mine e un stres maxim să circul pe autostradă. Pentru că pe banda unu circulă vehicule mai lent decât ar trebui să circule. Și am fost în weekend când nu erau camioane, doar autoturisme. Multe mașini merg mult mai încet decât ar trebui în mod firesc să circuli pe autostradă. Adică merg cu 90 km/h. Eu vreau să merg pe autostradă cu aproximativ 130 km/h. Dar este imposibil.
Pentru că pe banda unu circulă mașinile lente, iar pe banda doi sunt „nebunii” care vor să meargă cu viteză foarte mare. Și sunt agresivi, vin în spate, fac cu farurile. Ei sunt incomodați de mine care merg cu 130 km/h pe banda doi, pentru că pe banda unu aș fi nevoit să merg cu 90 km/h”, a precizat Titi Aur.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Călin Donca, nou mesaj din spatele gratiilor / Răspuns pentru Dorian Popa / Ce se întâmplă cu banii celor care au investit în panouri / video
- Florin Dumitrescu, după anunțul făcut de Irina Fodor în timpul filmărilor de la Chefi la cuțite: "A căzut cerul pe mine!"
- Este sau nu momentul pentru investiţii imobiliare? Iancu Guda spune care e "casa pe care ne-o permitem"
- „Poartă-te cu pacientul aşa cum ai dori să fii tratat tu dacă ai fi bolnav”. De Ziua Internaţională a Medicului, dr. Șerban Bubenek oferă sfaturi colegilor săi / video
- "Primeam aceeași mâncare. În zilele rele, iarbă". Marius Balo, mărturisiri din calvarul trăit în închisoarea din China: "Trebuia să folosim gaura pentru nevoi. Erai forțat să-i privești"
- Liderul FPÖ îl compară pe Nehammer cu o cămilă. Care e motivul ironiei
- ICCJ: Badea, Ciuvică, Gâdea primesc despăgubiri de la Camelia Bogdan. Fosta judecătoare cerea 100 de milioane de lei
- Mircea Badea, reacție după incidentul lui George Simion cu bărbatul care-l întreba insistent „Cum este să fii rusofil?”
- "Imposibil ca românca să nu fi trişat". Presa internaţională se întreabă de ce Simona Halep nu acceptă rezultatele procesului de dopaj
- BANCUL ZILEI: Lipsa senzațiilor tari