În cadrul interviului de la DC News, în care a fost invitata Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor, jurnalistul Val Vîlcu a fost interesat de modul în care s-ar putea reduce tragediile pe E85, supranumit „Drumul morții“, șoseaua care leagă zona Moldovei de Capitală și care are o bandă și jumătate pe sens:
„Am o întrebare, apropo de modelul bulgăresc și Drumul morții, șoseaua asta pe care a făcut-o Băsescu, de are o bandă și jumătate pe sens, o nebunie. Bulgarii au aplicat modelul de două benzi pe dreapta, una pe stânga pe o distanță de 20 de km, după care se schimbă. Au împărțit cele trei benzi, cât e lățimea șoselei. Nu reușim să tragem niște dungi de vopsea invers, astfel încât să nu se meargă pe o bandă și jumătate, cu toate riscurile și tragediile de pe E85?“, a întrebat Val Vîlcu.
<iframe width="100%" height="360" src="https://www.youtube.com/embed/bbp75PNlXwA" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>
Sorin Grindeanu, despre modelul aplicat în Bulgaria:
„Să știți că eu nu văd niciuna dintre ele neapărat funcțională. De exemplu, dacă mergi spre Timișoara și te duci spre Dealul Negru, avem porțiuni în care atunci când urci sunt două benzi, iar când cobori e una. Nu cred că aceasta e o problemă, cât dezvoltarea în sine a infrastructurii. Bani sunt, au fost și anii trecuți, dar problema e că statul a fost slab și nu a știut să îi cheltuie și nu a fost în stare să implementeze aceste proiecte“, a punctat ministrul Sorin Grindeanu.
CITEȘTE ȘI - EXCLUSIV Legea Achizițiilor Publice, o bombă cu ceas. Sorin Grindeanu: Statul român e ușor șantajabil
Grindeanu, despre centura Timișoarei: N-au cum să termine la termen / Vîlcu, precizare tare
Invitat la DC News și DC News TV, Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor, a vorbit despre lucrările la centura orașului Timișoara:
„Hai să vă dau un exemplu din Timișoara. Un proiect de care se vorbește de după Revoluție, centura Timișoarei. Orașul nu are în acest moment o centură, ci un sfert de centură. Acum se lucrează pe alt sfert, pe varianta care vine dinspre București și se dorește să se facă centură astfel încât să nu mai intri în oraș ca să mergi spre Belgard. Trebuiau să termine în martie anul acesta.
Cum merg eu acasă o dată la 2 săptămâni, la familie, de fiecare dată mă duc să văd și cer datele de pe teren. Stadiul e undeva la 45%, n-au cum să termine în martie. Dacă vor schimba ritmul de lucru și se vor implica, pot termina acest proiect până la sfârșitul anului. E destul de important pentru Timișoara și pentru toată zona.“, a precizat ministrul Transporturilor.
Imediat, jurnalistul Val Vîlcu a intervenit și a făcut o precizare despre cum se făceau lucrările în Timișoara pe vremuri (citește continuarea AICI).
CITEȘTE ȘI - EXCLUSIV Lovitură pentru autostrăzile din România. Grindeanu: Cel mai prost an
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Horoscop 28 martie: Balanță, Scorpion, Săgetător, Capricorn, Vărsător, Pești. Zodia care are nevoie de o schimbare. Bucură-te de viață!
- Alternativa din capitalele europene, după interzicerea centralelor pe gaz. Ștefan Pălărie (USR): Nu transportă gaz până în apartament
- AFM, finanțare de 1900 de euro pentru fiecare familie unde venitul pe membru este sub 1700 de lei. Ce este programul ”Prima Conectare”. ”Aduceți civilizația în casa omului”
- Dan Negru mai vrea o lege dacă se decide închiderea supermarketurilor în weekend: Să-i interzică lui Bartoș!
- BANCUL ZILEI: După căsătorie...
- Strategul Cristian Socol, reacție la ultimele date Eurostat despre România. Am depășit și Ungaria. Cea mai mare viteză din ultimii 10 ani
- Şedinţă de Guvern: Modificarea unor măsuri fiscal-bugetare, pe ordinea de zi
- Alexandru Rafila, reacție după ce Oana Sivache (ASSMB) a fost inculpată de DNA
- Un înlocuitor al zahărului, mai dăunător decât zahărul în sine. Medicii trag un semnal de alarmă: Evitați-l!
- Motivul pentru care testele PISA nu sunt relevante pentru România. Marian Staș, coordonator de programe educaționale: Analfabetismul logic e problema