Producătorul de materiale de construcții Duraziv, deținut de antreprenorul Daniel Guzu, și-a întărit poziția pe piața de adezivi și cea de vopsele în primele patru luni ale anului datorită evoluției înregistrate de diviziile de adezivi şi, respectiv, vopsele şi tencuieli. Vânzările de adezivi Duraziv au crescut cu 21% în intervalul ianuarie – aprilie comparativ cu perioada similară a anului precedent, în timp ce divizia de vopsele a consemnat un avans de 35%. Evoluțiile au fost determinate de consolidarea relațiilor cu partenerii, creșterea notorietății brandului, precum și de accentul pus de clienți pe culoare, în decorarea locuințelor.
Vânzările de materiale pentru finisaj Duraziv au crescut considerabil în primele patru luni în ciuda pronosticurilor rezervate din piaţă de la finalul lui 2013. Avansul vânzărilor de adezivi are la bază consolidarea relațiilor cu partenerii de business, atât pe retail, cât şi pe segmentul B2B, chiar şi în absenţa lucrărilor mari de termoreabilitare. Programul intensiv de demonstraţii practice şi instruire a meseriaşilor derulat în lunile de iarnă a contribuit la creşterea cotei de notorietate, Duraziv reuşind să îşi consolideze astfel baza de utilizatori loiali.
Creșterea vânzărilor pe divizia de vopsele şi tencuieli a fost determinată de măsurile strategice ale companiei din ultima perioadă: lansarea tencuielii decorative structurate Standard cu silicon, lansarea noului sistem de nuanţare Duraziv ColorPRO şi a unei cartele extinse de culori, precum şi creşterea numărului de centre de colorare, obiectivul fiind de a ajunge la un număr de 100 până la finalul anului.
„Ne-am propus un obiectiv îndrăzneț în 2013, respectiv o echilibrare a business-ului prin egalizarea ponderii fiecăreia dintre cele trei divizii în vânzări. În acest moment, divizia de adezivi generează circa o treime din încasări, iar divizia de vopsele este într-o creștere susținută”, declară Marga Carp, Director de marketing Duraziv. Pe parcursul anului 2013 divizia de vopsele a avut o pondere de 16,6% în cifra de afaceri, evoluând rapid în doar 3 ani de la lansare.
În primele patru luni ale acestui an, vânzările de vopsele și tencuieli decorative au crescut ca pondere până la 19%, în timp ce adezivii au avut o pondere de 35%, iar profilele metalice de 43%. În luna aprilie, toate cele trei divizii au generat vânzări similare, singurul trend descrescător fiind înregistrat de profilele metalice, ca urmare a diminuării numărului de lucrări de compartimentări interioare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Cod Galben de averse, grindină și vânt. Zonele vizate
- Am discutat cu Ioana Fotache, sociolog, despre Nemo, persoana non-binară care a câștigat Eurovision. Tu știai cum trebuie să vorbești persoanelor cu acest gen?
- „Poarta către Infern” din Siberia se deschide. De ce ar trebui să ne îngrijoreze
- Zodia care nu are timp nici să respire în săptămâna 13 - 19 mai. Daniela Simulescu: Vă fac o recomandare / Video
- Serialul turcesc “O dragoste” va fi difuzat în fiecare luni și marți, iar “Vinovați de iubire”, de miercuri până vineri, la Kanal D
- România, lovită de un ciclon. Elena Mateescu, ANM: Vorbim de temperaturi minime destul de coborâte, lapoviță și ninsoare
- Rareș Bogdan și-a prezentat noul ceas rusesc. Cât a costat noua achiziție
- Boala care crește riscul de AVC de 8 ori, iar de infarct de 10 ori. Cristina Pricop, Public Affairs Head Sanofi România: O maladie banală omoară, indirect, prin niște comorbidități care duc la deces
- Tun imobiliar, dus la alt nivel de Valentin Resmeriță, candidat PNL la Primăria Focșani. E de noaptea minții o asemenea tranzacție! Își va trece tot orașul în proprietatea sa?
- „Stăpânul inelelor“ se întoarce. Primele imagini din noul sezon cu Sauron, Galadriel și Celebrimbor / video