Dorna donează noi incubatoare maternităților din țară, prin Salvați Copiii România
Campania „Grijă pentru copii" – inițiată de Dorna, în parteneriat cu Organizația Salvați Copiii România - a ajuns în al cincilea an de noi reușite în lupta pentru viață a copiilor născuți prematur. Anul acesta, peste 100.000 de români s-au implicat activ în susținerea manifestului „Fii în inima lor pe viață", iar Dorna le va răspunde prin noi donații de incubatoare către maternitățile din România.
Pornind de la ideea că atunci când ești alături de cineva într-un moment greu, îi rămâi în inimă pentru totdeauna, românii au fost invitați să susțină copiii născuți prematur printr-un gest simbolic – acela de a da „love" pe Facebook. În doar 8 săptămâni, peste 100.000 de români au răspuns pozitiv manifestului, arătându-și susținerea încă din primele secunde ale campaniei online.
„Ne bucurăm că românii au acceptat să își ofere inima, în mod simbolic, pe Facebook, pentru a fi alături de copiii născuți prematur. În ultimii ani ne-am implicat activ în conștientizarea acestei probleme și nu ne vom opri aici. Am demarat deja procesul de achiziție pentru noi incubatoare. O parte dintre incubatoare au ajuns deja acolo unde e cel mai mult nevoie de ele, în maternități. Faptul că oamenii sunt lângă noi nu face decât să ne dea încredere că suntem pe drumul cel bun și să ne confirme că susținerea Dorna este importantă", a declarat Miruna Smeureanu, Marketing Director Coca-Cola România.
În perioada 2013-2016, 40 de maternități din România au fost dotate cu echipamente medicale de specialitate, o investiție de aproximativ 500.000 euro. Anul acesta, Dorna donează alți 100.000 euro, ce se vor translata în alte noi incubatoare, cu ajutorul Salvați Copiii România.
„Pentru copiii născuți prematur, fiecare secundă este esențială în lupta lor pentru viață. Tocmai din aceste considerente am vrut să ne implicăm pentru a aduce o schimbare durabilă în societate, să ajutăm la conștientizarea acestei probleme stringente care nu este doar despre copiii născuți prematur, este despre speranță și putere. Suntem alături de ei și ne bucurăm că atât de mulți oameni au arătat că sunt aproape de inima lor", a subliniat Gabriela Alexandrescu, Preșendintele Organizației Salvati Copiii România.
Din 2013, Dorna și Salvati Copiii România și-au alăturat forțele într-o campanie care își propune să semnaleze o problemă reală, aceea a nașterilor premature și să vină cu soluții concrete. Începând cu 2015, Simona Halep s-a alăturat și ea luptei micuților pentru șansa la viață, în calitate de ambasador al cauzei, îndemnând la implicarea activă a fiecăruia dintre noi.
[citeste si]
Inițiativa "Fii în inima lor pe viață" este o campanie simbolică care și-a propus să aducă împreună oamenii de toate vârstele, într-un efort colectiv – acela de a ajuta la dotarea cu echipamente medicale de specialitate a maternităților din Bucureşti şi din ţară, dar şi de a contribui la conștientizare problematicii naşterilor premature din România.
Procesul de achiziționare de noi incubatoare aferente acestui an a fost demarat. Lista unităților care vor beneficia de donația din 2017, ulterior achiziției incubatoarelor de către organizația Salvați Copiii România, include:
• Spitalul Județean de Urgență Sibiu
• Spitalul Municipal de Urgență Bârlad
• Spitalul Municipal de Urgență Deva
• Spitalul Judetean de Urgență Botoșani
• Spitalul Clinic de Urgență Sfântul Pantelimon
• Spitalul Județean Călărași
• Spitalul Municipal de Urgență Caracal
• Spitalul Județean de Urgență Oradea
• Spitalul Județean de Urgență Mangalia
• Spitalul Județean de Urgență Râmnicu Vâlcea
Despre Dorna și copiii născuți prematur
În România, conform datelor statistice oferite de Ministerul Sănătății în 2011, prin Institutul pentru Ocrotirea Mamei și Copilului (IOMC) 'Alfred Rusescu', unul din zece copii se naște prematur, având nevoie de atenție specială chiar din prima oră de viață.
Nașterea înainte de termen îi lasă bebelușului mai puțin timp pentru dezvoltarea și maturizarea intrauterină, printre consecințe numărându-se greutatea scăzută la naștere și riscul crescut de apariție a afecțiunilor medicale, inclusiv respiratorii, digestive sau oftalmologice.
Apa reprezintă 79% din corpul unui bebeluș, ajută la digestie, la absorbția alimentelor, reglează temperatura corpului și circulația sângelui, transportă nutrienții și oxigenul către celule și elimină toxinele. Apa este al doilea element vital după oxigen, iar hidratarea corespunzătoare reprezintă o condiție de bază pentru menținerea sănătății organismului.
Dorna Izvorul Alb este recomandată atât în alimentația zilnică a femeilor însărcinate, cât și a proaspetelor mămici care alăptează, datorită conținutului scăzut de sodiu. În plus, este ideală pentru pregătirea hranei bebelușilor și hidratarea lor zilnică.
Despre Compania Coca-Cola
Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase şi necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 20 de miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Cappy, Simply, Georgia, Dasani, FUZE TEA și Del Valle.
La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numărul 1 de băuturi carbogazoase, cafea ready-to-drink şi sucuri de fructe şi nectaruri.
Având cea mai mare reţea de distribuţie de băuturi răcoritoare din lume, consumatorii din peste 200 de ţări se bucură de băuturile companiei, consumul depăşind 1,9 miliarde de porţii pe zi.
Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunităţi durabile, compania noastră este centrată pe iniţiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător şi conservarea resurselor, încurajarea unui stil de viaţă activ şi echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajaţii noştri şi promovarea dezvoltării economice a comunităţilor unde ne desfăşurăm activitatea. Împreună cu partenerii noştri de îmbuteliere, suntem în top 10 angajatori, având peste 700.000 de angajaţi care fac parte din Sistemul Coca-Cola.
În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.
Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.thecoca-colacompany.com, blogul www.coca-colablog.com sau să ne urmăriţi pe Twitter la adresa www.twitter.com/CocaColaCo şi LinkedIn, la adresa www.linkedin.com/company/the-coca-cola-company.
Despre Organizaţia Salvaţi Copiii
Până acum, datorită investițiilor făcute de Salvați Copiii România în 67 de maternități, în valoare de 8.700.000 lei, 24.000 de nou-născuți au primit o șansă la viață, pentru că au primit asistență medicală adecvată.
Salvați Copiii este o organizație neguvernamentală, asociație de utilitate publică, non-profit, democratică, neafiliată politic sau religios, care militează activ pentru protecția drepturilor copilului în România, din 1990, în acord cu prevederile Convenţiei Naţiunilor Unite cu privire la Drepturile Copilului, cu Carta Drepturilor Fundamentale a Uniunii Europene și cu legislația României.
Salvați Copiii adoptă o poziție independentă în raport cu acțiunile și măsurile instituțiilor, recunoscând că implementarea legislaţiei şi a politicilor publice în materia drepturilor copiilor nu poate ignora strânsa colaborare dintre autorităţi, familie, copii şi societatea în care fiecare actor implicat îşi acceptă responsabilitatea conform principiilor unui parteneriat autentic şi viabil.
În calitate de membru al Save the Children International, cea mai mare organizaţie independentă din lume care promovează drepturile copilului şi care cuprinde 30 de membri şi desfăşoară programe în peste 120 de ţări, VIZIUNEA noastră este o lume care respectă, pentru fiecare copil, dreptul său la supraviețuire, educație, protecție și participare, asumându-ne MISIUNEA de a obţine progrese importante privind modul în care copiii sunt trataţi şi producerea schimbărilor imediate şi de durată în viaţa acestora. În cei 27 de ani de activitate, peste 1.500.000 de copii au fost implicați în programele și campaniile Organizației Salvați Copiii.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News