
Te-ai întrebat vreodată de ce în apropiere de casele de marcat din supermarket există rafturi cu obiecte mici, cum ar fi guma de mestecat, bateriile sau bomboanele? Ei bine, află că acestea nu sunt așezate acolo întâmplător, ci cu un scop bine definit. Este o metodă strategică de a-i face pe cumpărători să cheltuiască în plus și, astfel, ajută la creșterea afacerii.
Produsele precum guma de mestecat și bateriile sunt de multe ori uitate sau neglijate de consumatori în timpul cumpărăturilor. Astfel, aceste obiecte sunt plasate strategic în apropierea caselor de marcat, oferindu-i clientului oportunitatea să cumpere ceva în plus înainte de a părăsi magazinul.
Guma de mestecat, adesea cumpărată din impuls
Totodată, guma de mestecat este un produs cu un preț mic și este adesea cumpărată impulsiv. Plasarea gumei de mestecat lângă casa de marcat face ca oamenii să o vadă ușor și să fie tentați să o adauge în coș înainte de a plăti. Un alt motiv este timpul de așteptare. În timp ce clienții așteaptă în coadă la casa de marcat, au ocazia să vadă și să cumpere guma de mestecat pentru a-și ocupa timpul sau pentru a-și împrospăta respirația după ce au mâncat sau băut ceva.
Cât despre baterii, acestea sunt deseori cumpărate atunci când se descoperă că dispozitivele sau telecomenzile au nevoie de ele. Așezarea bateriilor lângă casa de marcat permite clienților să le achiziționeze imediat atunci când realizează că le-au epuizat. Totodată, atunci când oamenii cumpără electronice sau jucării, uită să mai cumpere și baterii, așa că există o mare probabilitate să își aducă aminte că au nevoie de ele atunci când stau la rând.
Aceste tactici de plasare a produselor sunt parte a strategiilor de marketing și merchandising pentru a crește vânzările suplimentare și pentru a oferi clienților o experiență de cumpărături mai convenabilă. Este o modalitate de a exploata psihologia consumatorilor și de a-i încuraja să cumpere mai mult decât au planificat inițial. În plus, produsele mici sunt puse lângă casele de marcat și pentru a nu fi furate de către consumatori.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- BANCUL ZILEI: Bulă, compunere despre dragostea de țară
- Răsturnare de situație în cazul Buzatu: Denunțătorul nu e din Cluj. Flagrantul, după o partidă de pescuit la balta Cârja
- Update. Dumitru Buzatu a fost reținut, după ce a fost prins în flagrant. Pieleanu, profund șocat! A fost exclus din PSD
- De ce refuză cu îndârjire proprietarii firmelor de transport să își instruiască permanent șoferii. Titi Aur: Ștefănescu Vasile (COTAR) vine și spune că nu e nevoie
- CURS BNR pentru weekend și luni, 23, 24 și 25 septembrie. Ce se întâmplă cu EURO, Dolarul SUA, Francul Elvețian și Lira sterlină. Moneda de refugiu
- Ciolacu și-a cumpărat cărți de la Buzău, cu banii lui Romașcanu, dar și cârnați! Val Vâlcu atrage atenția la altceva: Mă mir. Ia uitați-vă
- În contextul scandalului cu Pescobar care-l acuză pe Horia Constantinescu că dictează comisarilor ce să închidă, apare o înregistrare interesantă despre un second hand
- Adio Schengen? Germania ar putea introduce controale la graniţele cu Polonia şi Cehia
- Mugur Ciuvică, uimit de mișcarea PSD: Mă mir că a făcut-o. E un lucru bun / video
- Cum afli gratis dacă ai cancer în stadii incipiente sau boli de inimă. Carla Tănasie: Nu plătești nimic. În plus, salvezi și cel puțin o viață