De ce acte ai nevoie ca să radiezi o maşină din circulaţie
Dacă vrei să radiezi o maşină din circulaţie, ai nevoie de multe documente.
Documente necesare radierii unui vehicul din circulație
1) Cererea solicitantului;
2) Dovada depozitării acestuia într-un spațiu adecvat, deținut în condițiile legii;
3) Certificatul de înmatriculare – original;
4) Plăcuțele cu numărul de înmatriculare;
5) Cartea de identitate a vehiculului în original;
6) Certificatul de atestare fiscală;
7) Certificatul de radiere – 3 exemplare;
8) Actul de identitate al solicitantului, în original;
9) În cazul persoanelor juridice vor fi depuse documentele care să ateste dobândirea personalității juridice, denumirea și sediul, în copie (de exemplu: certificat constatator eliberat de Oficiul Național al Registrului Comerțului), precum și împuternicirea reprezentatului legal al acestora; Delegație;
10) Procură specială autentificată de notarul public, în cazul în care documentele se depun de o altă persoană decât titularul.
În cazul radierii vehiculelor înmatriculate anterior datei de 1 iulie 1993, care dețin certificate de înmatriculare și numere de înmatriculare modele vechi sau care au o vechime de fabricație mai mare de 30 de ani, radierea se poate efectua în baza unei declarații pe proprie răspundere a titularului sau a moștenitorilor legali ai acestuia, care să ateste că vehiculul a fost dezmembrat sau retras definitiv din circulație și nu mai circulă pe drumurile publice, arată drpciv.ro.
Ford Focus nu va mai fi produs din 2025. Decizia companiei
După 24 de ani de producţie şi cinci generaţii ale maşinii, FORD a decis să nu mai producă modelul Focus.
Primul Ford Focus a fost lansat pe piață în 1998, ca înlocuitor al vechiului Escort. Trei ani mai târziu a primit un facelift, iar în 2004 a apărut a doua generație. Aceasta a fost vândută în Europa până în 2010 când a fost introdusă cea de-a treia iterație.
Acum, compania a anunţat că din 2025 producţia acestei maşini va fi oprită, iar uzina din Germania unde se producea va fi, cel mai probabil, vândută.
„Căutăm oportunități alternative pentru producția de mașini la Saarlouis, inclusiv vânzarea uzinei către alți producători. Nu avem în ciclul nostru de planificare un model suplimentar care să fie produs în această uzină”, a spus Stuart Rowley, şeful Ford Europe, care a adăugat că Focus nu va avea un înlocuitor direct și nici nu va primi o versiune complet electrică, conform Promotor.ro.
O companie germană readuce la viaţă Beetle-ul celor de la Volkswagen.
Milivie, o companie germană, lansează propria versiune de Volkswagen Beatle. Această maşină va fi produsă în număr limitat.
Doar 22 de exemplare vor fi produse, anunţă compania. Valoarea fiecărui vehicul va fi de 570.000 euro. (VEZI FOTO ÎN GALERIE)
Compania a fost fondată de inginerul Jonathan Engler cu scopul de a readuce la viață diverse modele iconice germane. Primul dintre acestea va fi o interpretare modernă a legendarului Volkswagen Beetle, una dintre cele mai iubite, longevive și mai bine vândute mașini din istorie.
Numele maşinii, prima pe care compania o va construi, va fi... Milivie 1. Modelul de la care pleacă va fi un Volkswagen Beetle 1303, produs la începutul anilor 1970. Maşina nu va fi, însă, o copie exactă a originalului, ci va avea mai multe modificări tehnice şi estetce. Conform celor de la Milivie, modelul poate fi construit în puţin peste 1000 de ore de muncă, scrie Promotor.ro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News