Data publicării:
Dan Mihalache, culisele din campania lui Klaus Iohannis
Dan Mihalache, șeful Cancelariei Prezidențiale, a dezvăluit, într-un interviu recent, culisele campaniei prezidențiale a lui Klaus Iohannis.
"Aș spune că în 2014 am asistat la falimentul rețetei de campanie electorală bazată pe următoarele elemente: folosirea reprezentanților din administrația publică locală ca agenți electorali, pomeni electorale și promisiuni de toate felurile, dublate de agresivitatea prezenței pe televiziuni și în offline (prin materiale publicitare, panouri, bannere etc). Acest stil de campanie, care și-a dovedit în noimebrie 2014 ineficiența, are ca premisă faptul că oamenii sunt resemnați, insuficient implicați și informați și de aceea pot fi motivați electoral prin mici „stimulente" sau influențați ușor. Noi, în campania lui Klaus Iohannis, am pornit de la o cu totul altă premisă: că este posibilă schimbarea modului de a face politică în România, iar aceasta începe exact cu alt mod de a face campanie, că cetățenii noștri au aspirații, știu ce își doresc și disting între comunicare autentică și manipulare", a spus Dan Mihalache, pentru Revista Polis.
Șeful Cancelariei Prezidențiale a continuat prin a spune că "Cine a crezut că românii sunt tăcuți și resemnați, dezinteresați de politică sau ușor de influențat le-a subestimat nepermis energiile, resursele interioare, conștiința propriei libertăți de a alege și a puterii pe care o au de a schimba ceva în propria țară. Acesta a fost unul dintre resorturi. Un altul a fost faptul că au găsit în oferta și în stilul politic al lui Klaus Iohannis o alternativă credibilă. Prin intensitatea sa, noiembrie 2014 a fost un moment similar celor care duc la schimbări de regim, cu deosebirea că de această dată s-a desfășurat în interiorul și ca expresie a unui cadru democratic".
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News